🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

horror😈

تماشای عکس های ترسناک برتر سال از دید عکاسان نشنال جئوگرافی

سه تا ویدیو ی ترسناک براتون از یوتیوب دانلود کردم 

اگه دوست داشتید بگید بزارم بازم 

پخش آنلاین دارند 

ویدیو ی اول ------->ضبط روح توسط دوربین

 

ویدیوی دوم -------->ترسناک ترین ویدیو های جهان

 

ویدیو ی سوم ----------> ده مکان ترسناک ایران 

 

لطفا جواب بدید حتماااااا :

کدوم بهتر بود ؟

بازم از این ویدیو ها بزارم ؟

چه پستایی بیشتر بزاریم ؟

 

 

سلام شما چجوری وارد پنلتون شدید؟؟؟

مال من ارورمیده نمیشه اومد تو پنل وبلاگ:/

والا واسه منم تا ظهر نمیومد
😂
يكشنبه ۱۲ بهمن ۹۹ , ۱۸:۳۲ دختری به نام سبا =/

دومیه

❤❤

یوتیوب نزار ...

چشم 😂❤
ولی یه چیزی تو یوتیوب نیست لینکا 
فیلتر شکن نمیخواد واسه دیدن

یااااااااا😍😍😍😍😍

تو ویدیوی اول شماره 5و 2 خیلیییییییییییییی باحال بودننننننننننننننن 😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️

منم موخااااااام 😭

بیا با هم بریممممم❤

واااااو تو ویدیوی دومی اون الکسا خیلی خووووب بووووودددد😍😍😍😍😍

 

دلم ب حال اون کارمند سوخت بیچاره😂💔

آرههههه
😂😂😂

وااااااو زهراییییییی بدو با بدگرلی 3 تایی بریم تو اون کلبه بندرانزلی 😍😍😍😍😍

خیلیییییییییییییی خوبه 😍😍😍😍

ولی خودم تو آذربایجان غربیم... جهنم دره هم رفتم... ترسناکیش بخاطر شیباشه چیز ماورائی ندارع

من رفتم اونحارو 

دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ , ۱۰:۵۱ MS FUCKER(نخود فرنگی از همه رنگی که فدای آیناز میر .Yasy2007

پشمام اولیو دیدم

خفن بیدااا

واهاییی

خداروشکر خوشت اومده❤❤

نگاه نمیکنم میترسم-___-

اینم ب دردتون میخوره^-^

آخری ترسناک نیست 
ممنونننننن❤
دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ , ۱۰:۵۶ MS FUCKER(نخود فرنگی از همه رنگی که فدای آیناز میر .Yasy2007

قربونت اخه

😂😂😂❤❤❤

خخ فک کردم فیلتر شکن میخواد...

نه دانلودشون کردم 😂
اسکل که نیستم 

اها بعله بعله

😂😂😂

لنتی مح چن هفتش ک نوموتونم بوخآبم و خآبای تلشناک موبینم ....... فااااااااککککک یووووووووووو .......... 😭😭😭😭😭😭😭😭 ........... مودونی اینژا مح چوفد حالم بدههههههه....... کشی خونه نیشششششش 😭😭😭😭😭😭😭😭 ......... مح موتلشممممممممم 😭😭😭😭😭😭

آخه چرا دیدیییییییی؟😂😂
بگو از چی میترسی آرومت کنم :)

نومودونمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم اژ دشد ژهن ملیژمممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ......... مح اژ جن و اینا موتلشممم ....... چن لوژه ک شیداهای عجیب ت گوشم موشنوم ک کشی نوموفهمه ..... مشلا ی بچه ک موخنده ...... یا یکی ی چیژی موگه کپمح نوموفهمم ....... *هق هق* ..... مح اومامو*هق هق* موخآممممم ¥~¥

بنظرت جن ترسناکه؟

نهههههههههه 😭😭😭😭😭😭😭

پس چرا ازش میترسی؟؟؟؟؟
دیدی تو فیلما تا وقتی یه صلیب و اسم خدا میاد میرن ؟
اون وقت ما اتسان ها که بخشی از خدا (روح )تو وجودمونه چرا باید ازش بترسیم ؟؟؟؟؟؟


لاش موگی هاااا @-@!!!!!!! 

همینجوری بهش فکر کن 
همه ی فیلما چرت و پرتن الان خوده کارگردانه سریال ترسناک نمیتونه ثابت کنه جن وجود داره
دقت کردی اگه بهت بگن پری رو دوست داری یا جن میگی پری 
در صورتی که هیچکدومو ندیدی و نمیدونی چه شکلین 
این تصور ترسناک بودن رو فیلما درست کردن مثل زیبایی پری 
شاید جن از پری خوشگل تر باشع ؟ کسی هست بگه غلطه ؟؟ نه نیست 
پس الکی خودتو اذیت نکن❤

تلژ فکلتو دوج @-@!!!!!! 💛✨

بوس بوسی..

بوش بوشی ^^💛✨

اوممماااچچچچ^3^

بووووووووش بت ^³^ 💛✨ ....... ت هم مش مح مش لوُح ت وبا موچلخی @-@؟؟؟!!!!! 

گاهی اوقات..ولی خیلی وقتا حسش نیس..

مح الآن چون کشی نیش باوهاش بوحلفم اینژولی عم •~• 

اها..تو وبت خب فعالیت کن..

حالشو ندالم 😂😂😂😂😂✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻

خخخ..
هر وقت خواستی با کسی بحرفی من هستم بیب..

اوهوم ^^💛✨

💟💞

یااااااااااااا زهراییی چینجا رفتی؟!!!!!

چجوری بووووووووود؟!:))))

چی چجوری بود ؟
آهانن کلبه  انزلی ؟
چیزی نبود منو داداشم ساعت 12 شب رفتیم فیلمشو پیدا کردم میزارم 
جو شنگین و رو مخی داشت 
ولی خیلی جذاب و باحال بود به صد تا فیلم آمریکایی می ارزید🤔😂

اوهوم

ب بابام نشون دادم گف احتمالن بخاطر جذب توریست بودع... 3 سال رو جنا تحقیق کردع پدر گرام*-*...

گف بر فرض مثال اگر هم جن بودع خیلی راحت میتونه اون کارارو انجام بده... 

یااااا زهراییییییی منم یبار ببررررررر😭😭😭😭

واااااااااااو
باحال بود کلاااااااا
یه سری داستان هست از اونجا ما بخاطر اون رفتیم 😂
میبرمت دفعه ی بعد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan