🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

موجودات فضایی

 

بعله..ایندفه راجب موجودات فضایی گذاشتم..

تو این ویدیو نمونه هاش هس..

من ب شخصه خیلی دوس دارم راجب موجودات فضایی بدونم..و معمولن تحقیقم زیاد راجبشون میکنم..

کی دوس داره بیشتر راجبشون بدونه؟

بگین راجب موجودات فضایی بازم بزارم؟

سه شنبه ۶ مهر ۰۰ , ۱۸:۱۰ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

عررررر من عاشق موجودات فضایییممم

منممم بشدتتتتت عاشقشونم...

به بههه :))

چیجو..خودتی؟
عزیزمممم..دلم واست تنگ شده بود
خوبی؟
چهارشنبه ۱۴ مهر ۰۰ , ۱۶:۱۳ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

اعوض به لله من الشر شیطان الرجیم ...

تسبیح من کووو

کخخ..اینا ک خوب بودن
دست منه..میخوایش؟
جمعه ۱۶ مهر ۰۰ , ۱۲:۳۲ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

خوب ؟؟ ...

خیوووووووببببببببب ...

بسم الله الرحمن الرحیم بده بدههههههه ...

میخ بدتر ازینو بزارم ک شب نتونی بخوابی؟
الان ک دیگه دستم نیس..دادم بردنش
شنبه ۱۷ مهر ۰۰ , ۰۸:۱۱ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

نه نه گناهماااااااا ...

مشمشممشمشمش بیدی به من اونووووووووووشسممشمممشم 

باشه
نمیدمششش
يكشنبه ۱۸ مهر ۰۰ , ۲۱:۵۴ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

ظگمشمکشمشمشممشمشمش من گناهنمممممممم بیدی به مننننننننشمشمشممس

یاااا خو دست من نیییسسسسس
دوشنبه ۱۹ مهر ۰۰ , ۱۵:۵۲ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

کوجا گذاشتییژژیییییییییییییییی

یکی ازم گرفتش
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۳:۴۰ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

شمشممشمشمشمممشمشمشمشمشمشمشش تسبیحات حضرت زهرا رو بلدی کههههههه ؟؟؟؟

عاوره..چطو؟
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۵:۵۱ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

خب بهم بگو چیه بگوزمممممممممم ...

وای خدا ...

بعد از چند روز دیگه باید ترسم ریخته باشه دیگه 

نه ولش کن نگو 😂✌🏻

بگوزی؟😂😂😂😂😂😂

کخخ..یه چی میزارم دوباره ترست بیاد سراغت..
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۶:۲۱ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

نههههههههههه بگممممممممممممممممممم تف تو کیبوردممممممممممممممظممشمممشمشممسمسمسمشم...

نههههههههههه ننهههههههه من گناهماتتتتتتتتااااااا 

دیگه سوتیه رو دادی رف..خخخخخخ😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۶:۲۸ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

نههههههههههه برش گردوووووومنننننننننننننننن اههههههههههههههه ....

منخدددددددمن نگاهخمممممممممممممممکممکمننممممم

سوتیت عشق بود..خخ😂😂😂😂😂😂😂
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۰۵ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

نهههعهعهههههههههههههسمشمشممشسمسمسمسم  

😂😂😂🤣🤣
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۳۶ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

منخدددددددددددددددد خواستیم نبپددددددددددددد؛؛؛؛؛ 

میگم زیادی کصدست شدیا..خخ😂😂😂
چهارشنبه ۲۱ مهر ۰۰ , ۱۰:۰۰ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

محض رضای خدا رحم کننننننننننننننننننننننننننننشممشمشمشممشمشمشمسمممشمشمشممش

نمیکنمممممممممممممممممممممممممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan