🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

ترسناک ترین و مرموز ترین سایت ها توی اینترنت

10 تا از عجیب ترین و ترسناک ترین سایت های جهان - حقایق جالب و ترسناک

سلام برگشتیم با یه پست دیگه 

اینجا قراره سایتای ترسناک رو بهنتون نشون بدم 

 

1) فروشگاه چرم انسانی 

این به فروشگاه فروش عادیست ولی به جای چرم از پوست حیوانات با پوست انسان کیف و وسایل رو میسازه 

اینجا قتل نمیکنه خود انسان ها قبل از مرگ به این ها میگویند که از پوستشان استفاده کنن 

آدرس وب ------->http://www.humanleather.com/

 

 

2)takethislollipop 

در رتبه ی هشتم ترسناک ترین سایت های جهان اینسایت عجیب قرار دارد. در ابتدا یک صفحه ی آرامش بخش مشاهده خواهید کرد که یک آبنبات در آن به شما پیشنهاد شده است. شما مختارید که آن را بپذیرید یا نه ، اما اگر بپذیرید عواقب ترسناکی دارد ، برای دریافت آبنبات باید تصویری واضح از چهره خود با جزئیات منتشر آپلود کنید. سپس ویدیویی از یک مرد دیوانه بار میشود که به چهره ی شما خیره شده و میخندد ، سپس به شما اشاره میکند و ااز سوار ماشین خود میشود ، که معنای آن این هست که قصد دارد شما را پیدا کند.

آدرس -------> takethislollipop.com _پولی شده متاسفانه 

ولی خیلی سایت باحالیهههههههههههههههههههه

بعدا تجربه ام رو پست میکنم 

 

 

3)staggeringbeauty

وارد صفحه که میشوید ، یک کرم سیاه بامزه به شما زل زده است ، اما وقتی موس را تکان میدهید ، آن کرم هم با موس تکان میخورد ، به مرور سرعت کرم بیشتر و بیشتر میشود تا این که از کنترل خارج میشود و صفحه برفک طور میشود. حرکات کرم برای اکثر بینندگان در انتها دلهره آور است و برخی ادعا دارند که انسان را هیپنوتیزم میکند.

لینک سایت ------>http://www.staggeringbeauty.com/

 

 

 

میدونم سایتا خیلی ترسناک نبودن ولی فقط همینا رو تونستم پیدا کنم :(

 

همه سایتارم آوررررررررررد*-*

من آبنباتو الان قبول کنم یا ن؟!*-*

پولی شده😭
خداروشکر من زود رفتم 

مح ک دومی لو نلفدم ...... اما با آبجیم دالیم با سایت آخلی باوژی موکونیم ....... پدل کِلمه لو دل اوولدیم 😂😂😂😂😂😂😂😂👊

😂😂😂😂
بری هم چیزی نمیشه چون پولیه 

کرمه خیلی خوب بووووووود ی رب گرفتم باهاش بازی کردم*-*خخخ

منممممممم😂😂

ولی بعد کرمه یذرع چشام درد گرفته...*-*

هیپنوتیزم نشم صلواااااااااااااات*-*

آره خلی رو مخ بود😂

دومیو نریااا😐😐

رفتم 😂
خیلی باحاله چرا نرم؟

خبببببببب از تجربت بگووووووو*-*

پست میزارم میگم😂
خیلیا گفتن بگو 😂

حلع آفرییییین بی صبرانه منتظرم*-*

گذاشتم

😐😐😐😐

وویییی

راستی سومی رو

میخوام برم ولی خدایی از اینا هم میترسم

بابا دیشب داشتم اهنگ گوش میدادم یهو قلبم تند میزد😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

سومی یوقت هکو این چرتو پرتا نمیکنه؟میتونم بزنم بیرون ازش؟:/

وی پی ان میخواد؟

چقد سوال پرسیدم://

نه بابا باحاله برووو

عزیز من لینک میدی به مردم:|

 اوهوم... 

 :| 

تو همشون رفتی؟؟؟؟؟

چرا ندم 
آره
کرمه خیلی باحال بودددددددد*-* ولی دستم پوکید-.-
ارهههه دقیقا😂😂😂

رنگی رنگی شد*-* اخ خیلی حال میده حرصت رو سرش خالی کنی😂😂😂😂💔

آره خیلیییییییییی

زهراااااااا  یه سوال دارم

اون جن گیری که دیدی واس سال چند بود؟

۱۹۷۳؟ 

اون قدیمیه 
مگه بازم ساختن؟

اها پس همون ۱۹۷۳ بوده

اره چنتام بودش 

آره همون منحرفه😂😂
حالا چرا سوال شد یهو برات؟

میخواستم برم ببینمش

ب عنوان یه عاشق فیلمای ترسناک شرم اور بود که جن گیرو ندیده باشم😂😂💔

چرت بود از نظر من :/

۲ ساعت و ۱۲ دقیقه از عمرمو هدر دادم -__-

چقد بیخود بود

تنها خوبیش این بود که با داداشم دیدم هراز چندگاهی یهو میترسوندمش میپرید هوا 😂😂

گفتم که😐
😂😂😂😂

اه میخواستم برم تو دومیه ولی آنتی ویروسم بلاکش کرد:/

اه الهی

بسم الله الرحمن الرحیم دارم میرم تو سومیه اگه خبری ازم نشد بدونین 🚶‍♀️

پولی شدهه😂😂😂

چقد کرمه باحاله😂 اونقدر که فکر میکردم ترسنتک نبود😂

ارههه😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan