🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

Annabelle true story

فیلم ترسناک آنابل به خانه بر می گردد 2019 - کیفیت HD - دانلود فیلم و سریال  ترسناک اکشن کمدی جنایی - تماشا

احتمالا اگه به فیلم ترسناک علاقه داشته باشید حتما سریال آنابل رو دیدید یا میشناسید

فیلم فوق العاده توی جهان

حتما خیلی جاها شنیدید که داستان آنابل واقعیه یا عروسکش تو موزست

و بعضیاتون باور کردید و بعضیاتونم نکردید 

عروسک آنابل واقعیت داره ولی خیلی با سریالش فرق میکنه هم از لحاظ عروسک هم از لحاظ داستان 

توی این پست میخوام شما رو با آنابل واقعی آشنا کنم

عروسکی که در سریال آنابل هست به صورت زیره :

ماجرای فرار عروسک آنابل از موزه چیست؟ - بهار نیوز

ولی تو واقعیت به این شکله :

فرارو | داستان اسرارآمیز عروسک آنابل تا چه حد واقعیت دارد؟

به همین اندازه خوشگل و دوست داشتینی

حالا ماجرای این عروسک چیه ؟

یه روز دختر به نام  دونا تصمیم میگیره مستقل بشه و با دوست انجی و نامزدش به نام لو وارد یک خونه بشه و زندگی جدیدی رو شروع بکنه مادرش به عنوان هدیه عروسک آنابل رو بهش میده 

دونا عاشق عروسکش بوده حتی اونو شب کنار خودش قرار میداده بهد مدتی متوجه یه سری حرکات عجیب از عروسک میشن مثل اینکه عروسک روی پاهای پارچه ایش وامیستاده یا بعضی اوقات کاغذ هایی کنارش پیدا میکردن که روش نقاشی های بچه گانه کشیده شده 

ولی جدیش نمیگیرن تا اینکه نقاشی های کودکانه تبدیل میشن به تهدید هایی مثل اینکه :به لو کمک کن 

یه بار که انجی وارد خونه میشه میبینه عروسک افتاده وسط هال برش میداره و اونو میذاره تو اتاق دنا ولی وقتی از اتقا خارج میشه میبینه عروسک برگشته جای قبلیش و بدتر از اون خونه خالی بوده 

موضوع رو به دنا میگه و تصمیم میگیرن برن پیش یه جنگیر جنگیر به اونا میگه که مساله ی مهمی نیست داخل عروسک روح یه بچه ی کوچیکه که قبلا تو اون خونه مرده و به شدت به اونا علاقه مند شده ودوست داره کنار اونا زندگی کنه 

دنا دلش برای عروسک میسوزه و تصمیم میگیره عروسک رو نگه داره 

دیگه خبری از عروسک نمیشه تا وقتی که همشون داشتن دور هم نهار میخوردن ناگهان صدایی از اتاق دونا بلند میشه و همه میترسن که نکنه دزد وارد خونه شده باشه و لو رو میفرستن ببینن چی شده وقتی لو وقتی وارد اتاق میشه میبینه فقط عروسک افتاده زمین 

وقتی میره جلو که عروسکو برداره ناگهان  7 تا زخم روی سینش ایجاد میشه که ظاهرا زخم ناخن بوده 

همگی به شدت میترسن و میرن پیش جنگیر جنگیر میگه که روح شیطانی داخل بدن عروسک شده و قصد تسخیر جسم آنان رو داشته 

بعد اونو تطهیر میدن و میزارنش داخل یک قفسه که رویش نوشته شده لطفا به آن دست نزنید 

او در حال حاضر درون موزه ی خانواده ی وارن قرار دارد و به گفته ی بعضی از افراد هنوز از درون قفسه صدا تولید میشود 

خب ماجرای آنابل این بود 

نتیجه بگیرید که هیچوقت دلتون برای یه روح نسوزه 

داستان چطور بود؟

دوسش داشتین ؟

شما اگر جای دنا بودین چیکار میکردی؟

 

واااا من جای دنا بودم عروسکو تیکه تیکه میکردم😐

اصن چمدوم از خودم تا کیلومترا دورش میکردم

شایدم باش توافق میکردم کارم نداشته باشه منم کاریش ندارم

والا اصن😐...

😂😂😂😂😂
وایییی مردم 
😂😂😂

البته خدانکنه من جاش باشم://///

من دوست دارم اتفاقا
😂😂😂😂😂😂😂

وا دختر تو دیوونه ای؟😐

نه قطعا نیستی😐

شاید هستم 😂😂😂😂

اولین بار که فهمیدم عروسک واقعیش چه شکلیه واقعا ضدحال بزرگی بود 

بعدم عکس موزه واقعی خانواده وارن و دیدم و ضدحال بزگتری خوردم

-_____-

قضیه ۷ تا زخمو نمیدونستم جالب بود

من قیافشو دیدم میخواستمش😂😂😂

یا حضرت اسماعیللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

 

 

 

 

مرگگگگ بر کنجکاویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

من دیگه نمیخوابممممممممم://////////////////////////

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

من خودمواز طبقه هفدم پرت میکردم پایین

 

یا ابولفضل پور عرب این دیگ چی بود:|
 

من فکر نمیکردم انبل واقعی باشه:|

من دیگ تا اخر عمرم عروسک نمیگیرم😂🤐

من قبل آنابل ترسو بودم برای همین بعد انابل احساس کردم همه عروسکام دارن نگام میکنن منم هدفونم رو روشن کردم گذاشتم رو گوشم که صدا نشنوم یهو شارؤش تموم شد بلند داد زد پاور آف 
دیگه سمت هدفونمم نرفتم😂😂😂😂

من سعی میکردم روحه رو عاشق خودم کنم😍😂😂😂

خیلی افسانه ایم ن؟! 😅

کلن از اینجور چالشا خوشم میاد... 

چی بهتر از اینکه ی روح خبیسو عاشق خودم کنم و اون مثلن ب همه آسیب بزنه جز من😍

گااااااااااااد خودممم از خنده جر خوردم 😂😂😂😂😂

تو هم چیزای ترسناک دوست داری؟
😂

خیییییییییییلییییییییییییی😍

ولی هیچوقت اجازشو نداشتم ببینم =_=

همیشه قایمکی دیدم😑

فااااک ب کنکور و ب این زندگی😑💔

ای بابا
😑
میترسی سرشون ؟

ن باو کلن نمیزارن بخاطر درس و کنکور هیچ غلطی کنم =_=

کیدراما هم 2 ساله ندیدم😭😭😭😭😭

نه منظورم از فیلم ترسناک بود😂😂
چجورییییییییییییییییییی؟
من بدون دراما زندگی هم نمیتونم بکنم 
😭😭

میدونم😂منم گفتم ک ن نمیترسم اونام نبخاطر ترس بخاطر درس نمیزارن‌=_=(به به چ گفتممم😎😂)

ذاتن منم درحال حاضر زندگی نمیکنم

میفهمی دوساااال بی کیدراما

دوماه بی فیک ینی چیییییییی😭😭😭😭😭

😂😂😂😂😂
اره مرده ی متحرکی بخدا 
ای واییییییییییی نگو شب کابوس میبینم😭

من تو کابوسا زندگی میکنمممم

پس منو از آنابل نترسون=-=:خندع: 

لپ استیکر ندارع:/

😂😂😂😂😂

زهرایی رمز میدی برم نگا کنم... چبااااااااااال 😢

میشه بری توی اون یکی وبم توی یه مطلب پرت بگو 

اوک اوک الان میام

❤😍

اونی رفتم ی نگا بنداز😘

دادم :)

وووییی اره من واعقیتشو میدونستم اتفاقاااا ی عروسک دارممم کپی انابله😑😂

راااستی زهرااا میتونی قالبمو واسم عوض کنی برای تکراری شده😕

آرههههههه :/
بگو چه مدلی میخوای؟

اممم رنگول پنگول 

میشه بیا تو اون وبم ؟

وای خیلی باحال بود

ولی نمیدونم چرا مردم انقدر احمق بازی در میارن

 

😂😂😂
اسکلن دیگه 
ولی خدایی جن بیاد خونت صدا بده نمیری دنبال صدا ؟

چرا ولی دیگه دلم واسش نمیسوزه یا نگه نمی دارمش

 

 

آرهههههه
🤔🤔😑😂
ولی خدایی معلم شیمی اونور داره چه ذری میزنه 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan