🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

RED ROOM (سفری به جهنم در دارک وب )

*هشدار این پست دارای عکس های خشن میباشد*

رد روم سایتی است که شما می توانید به طور زنده یک قتل را در آن تماشا کنید. این سایت ها بیشتر در دارک وب پیدا می شوند و نمی توانید آن ها را با مرورگرهای معمولی و جستجو در گوگل پیدا کنید. 


ایده رد روم یا اتاق قرمز اولین بار در فیلمی ژاپنی با همین نام ایجاد شد. ایده ی همچین اتفاق ترسناکی باعث جلب شدن عموم کاربران فضای مجازی شد و فکر کردند که همچین اتاقی واقعا وجود دارد.
افراد زیادی برای سو استفاده از این موقعیت شروع به ساخت سایت های تقلبی با نام رد روم در فضای دارک وب کردند اما برخی از افراد در شبکه های اجتماعی تصاویری منتشر کرده اند که نشان می دهد ممکن است واقعا همچین سایت هایی وجود داشته باشند.

رد روم (Red Room) با صرف نظر از این که وجود دارد یا ندارد، اصطلاحی است که به شکنجه، قتل، تجاوز یا هر عمل خلاف قانون و غیر اخلاقی دیگر انجام شده در مقابل دوربین برای پخش زنده یا غیر زنده با هدف کسب درآمد از تماشاگران یا هر هدف دیگری مثل لذت (به تعبیر خودشان) گفته می‌شود.

Red Room سایت‌هایی در دیپ وب (Deep Web) هستند که در ابتدا یک اعلامیه منتشر می‌شود که مثلاً در فلان تاریخ و ساعت و آدرس سایت، پخش زنده شکنجه و قتل انجام خواهد شد.

هدف این سایت ها ارضا کردن سادیسمی هاست 

سایت های رد رومی به دو دسته تقسیم میشن سایت های آفلاین و آنلاین 

که بعد چند سال سایت های افلاین تمام محبوبیتش را از دست داد چون بعضی اوقات فیلم ها فقط ادیت بوده و در آن فردی واقعا نمرده 

ما کافیست در ماه اول مبلغی پرداخت کنید تا یک سال رایگان از ویدیو های اونجا استفاده کنید 

Red Room یا اتاق قرمز ها قابلیتی رو گذاشتند که کاربر در آن میتوانست در حین دیدن ویدیو آنلاین با پرداخت دوباره مقدار معینی پول تعیین کند که قربانی داخل ویدیو چگونه شکنجه شود.

به طور مثال فردی با پرداخت مقداری بیت کوین میگفت که با نخ دهان قربانی را بدوز و وقتی شکنجه گر این دستور را اجرا میکردند دوباره درگاه درخواست باز میشد و فرد دیگری با پرداخت پول میگفت دستش را با اره برقی قطع کن.

شکنجه گر نیز دستور را اطلاعات میکرد و دوباره درگاه درخواست را باز میکرد و این عمل تا جایی ادامه پیدا میکرد تا قربانی از شدت درد یا خونریزی بمیرد.

گاهی سایت هایی وجود داشتند که با مردن قربانی درگاه را نمیبستند و بازم افرادی وجود داشتند که با پرداخت پول دستورات جدیدی را میدادند تا شکنجه گر بر روی اجساد قربانی انجام دهد.

 

 

 

از خوندنش چه احساسی داشتین ؟

بازم بزارم از این مطالب درباره ی دارک وب؟

نومودونم ...... اما..... ی جولی بود ..... همش موگوفدم ب مح چ •-•؟! ...... ب چپم ک مال شادیمی هاش •-• و ..... 

اما خوف بود ^-^❄️💙✨

😐😂😂😂
ممنونننننننن

هومم جالب بود..

قالب خوبه؟

پس اونیم ک من گفتم برا این جور سایتا بودع...*-*

آرع بازم بزار خیلی دوس دارم*-*

آرهههه
چشم😂😍

بازم بزارررر

حالم یجوری شد اصلا 

چشمممممم😍😂

بزار ولی مواظب باش فیل نشی 

وای 
دوم خری میخواد منو فیل کنه 
دوباره میزارم😑

خر نیستن ک 

بعله 
عقب موندن 
حیف خر به اون نازی

جرررررررر

😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan