🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

بله

خاک خورد وب :/ 

خوبید ؟

چه مطالبی دوست دارید قرار بدم ؟

زهرا من میخوام برم رد روم :/

ب این راحتی نمیشه رفت :/

فقط اومدم خبر بدم  اگه یه وقت نیومدم بدون اومدن بردنم تیکه تیکم کردن :////

:/

نترس هرروز من دستمال میکشم:"

جررررررر😂😂

خب پس نمیرم :/

بیکار که نیستم :////

والا ://////

افرین :/
چند سال از این نظرت میگذره 

خب مثلا

یکم فیلم ترسناک معرفی کن

اگه تجربه چیزای ترسناک داری می تونی تعریف کنی

و...

چشمممم مرسیی

عه اینجا:"

عه جوجو..

عامممم.. فکر میکنم یه هفت هشت سالی بگذره :/

داشت اون گوشه وبت خاک میخورد :/

😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan