🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

Scream Tunnel

تونل جیغ (داستان یک روح)

تونل جیغ تونلی در کاناداست 

که هر ساله گردشگرهای زیادی از آن دیدن میکنن

درباره این تونل داستان های متفاوتی وجود دارد

برخی میگویند در روستای نزدیکی ان یک خانه اتیش میگرد و دختر جوانی با لباس هایی که آتیش گرفته است از ان خارج میشود و درون تونل از شدت سوختگی جان میدهد

برخی میگویند پدری دخترش را کشان کشان به داخل تونل میاورد و آن را با آتش زدن به قتل میرساند 

برخی هم میگویند داخل تونل به این دختر تجاوز شده و برای از بین بردن مدرک جنازه ی او آتش زده میشود 

هرسه داستان های به شدت غمگینی است 

میگویند وقتی وارد تونل شوی و کبریتی روشن کنی حضوری کنار خودت احساس خواهی کرد و صدای جیغ زدن دختری در حال جان دادن به گوشتان میرسد

برای همین این تونل به تونل جیغ زدن معروفه 

تونل جیغ (داستان یک روح)

دوست دارید برید توش؟

لطفا کامنت بدید*_*

 

چ وحشتناک 😐💔مگ مریزم برم توش 😐💔دعا کن شب خوابم ببره 😐💔

😂😂😂😂😂😂
ترسناک نبود که 
😶😶😶😶😶
من دوست دارم برم خیییییییییلی

😐

نه دوس ندارم برم مگر نه بسیار کنجکاو شدم در اون لحظه😐

اینو وقتی نه سالم بود دیدم😐

 

واقعا ؟
😂😂😂😂😂😶😶😶

اهوم😂

😂😂😂😂😂
ترسناک دوست داری؟

بهم 10 ملیارد هم بدن نمیرم:|

انگار قهتی  تونله😂

😂😂😂😂😂
من دوست دارم برم بهم 10 میلیارد بدن شبم میمونم 
😂😂😂😂

ببیت یه چیزی کشف کردم مگه تو الان جواب منو ندادی و منم الان دارم جوابتو میدم ولی اون بالا زده حاضرین در سایت 1 فکر کنم جن ها هم دارن مطالبمونو میخونن😂

واقعا:|

بابا تو دیگ کی هستی:|

برو به اون کرمه تبدیل شو که عکس خودتم توشه :|

کجای این تونل برات قشنگه ؟ 

:|

نه من از تو مدیریت جوابتو میدم تو وب نیستم 
😂😂
ولی تمام مطالب وب زده 0 بازدید :/
😂😂😂
کدوم کرم؟

اها 😂😂

گفتم بلاخره جن ها میان😂

 

بابا اولین مطلب ترسناک اونی که به پدر و ماردشون دروغ گفتن نه بعدیش همونی که ادمین بد گرل زده بود توی یکی از چیزای ترسناکش یه کرم بود که روش عکس یه ادم به نام البرت نمیدونم چی چی بود که میگن خون اشامه :|

😂😂😂
آهانننننننننننننن
😂😂
سه بار خوندمش تال فهمیدم 

بیا باهم بریم...

😂😂😍😍😍

پایه ای؟؟؟

صد در صد
یه ثانیه خصوصی پیام میدی؟

آره خعلی خوفه^-^

میترسم نگا کنم ولی وقتی میبینم میگم این کجاش ترسناک بود مثن؟😐

قبلا بدم میومد ولی الان میدوستم

آهان😂😂😂😂😂😂😂

راستی وب یارو که گفتی برم باش دوس شمو بده گمش کردم:|

حال ندارم 😑😂

تنها نه ولی دوس دارم برم😂😐

میدونم میترسما مطلب قبلیاتونم خوندم شب خوابم نمیبره اما خودآزاری دارم😂

ای وای
😂😂
بیا با هم بریم
😂😂

اگر خواستی بری بهم بزنگ منم میاااممااااا

حتماااا
شماره تو ندارم نظر میدم😂

یااااا بدگرلی منم ببریییین چبااااااااااال😍😍😍😍😍😍😍😍😍

منم همپای دخترع جیغ بزنم تخلیه بشم😂😂😂

چرا که نه بیا بریم بیب..

اره کامنت بزار😂

چشم
😂😂😂😂😂

یسسسسس تنکس رفتنی منو یادت نرع هاااا منتظرم^^

نه فراموش نمیکنمت..

معرکس^^...مرسی ک فراموش نمیکنی...:)

خواهش بیب..

من که کل دیپ وب و دارک وب رو میشناسم پس ببینم ایرادی نداره😐

رمز پلیز😐🌸

دادم :)

من که با کله میام

واهاهوووو فکرشو بکن یه لحظه  

حتی فکرشم هیجان انگیزه *-*

 بیا با هم بریمممممممممم😍😍😭😭

من حاضرم با دوستام برم ولی تنهایی نه

بیا با هم بریم 
نصفه شب😂
پایه ای ؟

من خوراکی نمیارما

 

اون با من
سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ , ۱۲:۲۹ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

اره من میام/=

بیا با هم بریممم
😂❤
همه چی جوره جز پول 
😂😂
سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ , ۱۳:۱۲ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

وام میگیریم/=😂😂

وام سفر به تونل جیغ 
😂😂😂

چقدر این وبت خلوته:/

خواستی بری منم با خودت ببر 

یا آدرس بده خودم برم

اره :/
بیا با هم بریممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan