🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

deep web and dark web

دارک وب چیست؟ | کوینیت

لطفا اگر میترسید به نا به هر دلیلی یا زیر 15 سال سن دارید لطفا این مطلب را مطالعه نکنید به هیچ وجه توصیه نمیشود 

و این پست شامل تصاویری +15 و دلخراش است و ممکن است روی ذهن و روح شما تاثیر بگذارد هشدار! ادم باشید :)

و اگر ترسیدید ادمین به هیچ وجه مسئولیتی قبول نمیکنه 

یکسری از داده هایی که به اینترنت داده میشه مورد قبول موتور های جستجو گر قرار نمیگیره و وارد جایی به نام دیپ وب میشود

بنابراین به هیچ وجه نمیتوانید با موتور های جستجو گر وارد دیپ وب شوید مگر اینکه لینکی به شما داد بشود 

بخشی از دیپ وب که در آن مطالب غیر قانونی منتشر میشه اسمش دارک وب یا همون وب تاریک یا وب سیاهه اونجا همه چیز پیدا میشه 

از لباس گرفته تا مواد مخدر 

و بودن در هر کدومشون شما رو تبدیل به مجرم میکنه 

نمونه ای از کار های وحشتناک که در اونجا انجام میشه :

1)فیلم کامل جون دادن یه انسان

2)فیلم شکنجه کردن های وحشتناک (در حد اره اگه دیده باشید)

3)فروش اینترنتی برده های زن 

اینا بدتریناشن 

قاتل ها در ویدیو هایی که قرار میگیرن معمولا قاتل ها باصورت های وحشتناک ظاهر میشوند به طور مثال:

Image about black and white in DEAD BY 12AM by coldsore

NEW CREEPY FOOTAGE FOUND ON THE DEEP WEB - YouTube

Deep Web - Fun Size Horror

DEEP WEB | Wiki | Terror: Under The Bed Amino

Crunchyroll - Forum - Do something to the person above you using only gifs'  ! - Page 182

Sinfonie Of Deep Web by DJ KIMERA

یکی دیگر از کارای نحسی که اینا میکنن

1)شما از یکی خیلی بدت میاد در حدی که به خونش تشنه ای خیلی راحت میای به یکی از این سایتا پول میدی و اون فرد تا شب کشته میشه

2)شما عاشق یه فردی هستی که میدونی هیچوقت بهش نمیرسی مثل یه آیدول میای سفارشش میدی و توی اون سایت یک قربان کرفته میشه و صورتش کلا کنده میشه و با مهر و موم میکننش شبیه کراش شما به همین راحتی و دیگ اون شخص رو کسی نمیتونه پیدا کنه 

اگه فکر میکنیین هیچ کس انقدر وحشی نیست که سفارش بده باید بهتون بگم که ماهیانه همین سایتا حدود میلیون ها دلار درامد دارن

وارد این سایت ها شدن جرمه  

عکس برخی از قربانی های شکنجه :

Deep Web Stories-Collection - Jordan Lee - Wattpadپ

اینم بهتون بگم اینا فقط شکنجه نمیکنن ممکنه دست و پاهاتون رو قطع کنن و روی سرتون بخیه بزنن 

 

نظرتون ؟

نصف عکسا نیومد :|

چون گیفه 
لینک میخوای؟

من دارک وبو دوست

واقعا؟
😂😂
خیلی چیزا میخواستم بزارم گفتم میان الان خودمو میبرن
😂

عکساشو رد کردم سریع چیزیم نگا نکردم ولی راجب این سایت قبلا خوندم

چرا اینارو دستگیر نمیکنن؟

میترسن ازشون 
😂😐

لینک دارک وبو چرا برداشتی ؟ :|

چرت بود ایسگا بود
چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ , ۱۲:۱۲ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

واااااااااااااو پشمام

یسری از عکس ها باز نشدن

 

من فیلم غیر دوستانه:دارک وب رو دیدم خیلی باحال و ترسناک بود

واووووووووو

 

جاست اون عکسه لینک دارک وب/=

ترسیدم بزنم روش

دیدم مال پیکوفایله/=

میخوای لینکشونو بدم؟
اره منم دوست 
واقعا فکر کردین لینک میدم😂😂😂

پلیسای مملکت ما

من امتحان زبان دارم بعد نشستم چی میخونم

فاک مایسلف

شب خواب بد میبینم

خدافظ:|

ای خدااااااا
😂😂😂
گفتم نیاید :(
بابای
چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ , ۱۲:۱۴ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

نه نوموخواد/=

 

اوم

 

عمرا لینک بدی/=

اوکی 😂😂

مگه از جونم سیر شدم حالا یهو سر من پلیساشون شجاع میشن 😂😂
😐😐😐

خب من ب یه نتیجه رسیدم

جن و هیولا و.. وجود داره

همینا

عنننن دهنشون

************* دهنشون:|

با عرض پوزش

من تا شب کامنت میزارم فحش میدم:|

تایید نکنین ب نفعتونه

😂😂😂😐😐😐
بله
بله
بده مهم نیست😂😂😂

چند تا عکس نیومد

والا من که نترسیدم چون عمرا پامو توی این سایتا بزارم:|

یا حضرت عباس الان پیداشون میشه =~

 

واقعا اینا فازشون چیه:|

کرم دارن :|

ولی یه روز تاوان اینکارشونو پس میدن:|

وای مثل سریالا گفتم(استبکر خنده)

 

میخوای لینک بدم؟
😂😂😂
من دوست دارم ولی چون جرمه نمیرم
😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂

ولی من میخواستم پشمام بریزهههه اینا در حد فیلم ترسناکای کلیشه ای که دیدمم نبوووددددد یکی بیاد پشمای منو بریزوونههههه

بگو از چی میترسی برات بریزونم
😂

من از هیچی نمیترسم ساعت 2 نشستم راهبه دیدم😐💔

کلا به اینجور چیزا بی حس شدم 😂😂😂😂

مثل خودمی پس منم چند روز پیش 3 نصفه شب تو تراس جنگیر دیدم 
😂😂😂

یه فیلم ترسناک کره ای دیدم بد نبود 

میخوای منو به کشتن بدی :|

 

من میرم حکر میشم سایتشونو حک میکنم بعد...  میدونم میان منو میکشن:| ( نقشه به شکست مواجه شد:|)

 

واقعا؟

بابا تودیگه کی هستی :|

خوب شد من تو نبودم وگرنه تبدیل ممیشدم به خاکستر وسط اتاقم

چه دل و جرعتی داری:|

😂😂😂😂😂😂
نمبدونم زیاد جرئت نمیخواد میخواد؟

من یه کره ای دیدم اسمش مقلد(تقلید، تقلید کننده همچین چیزیم میشه) بود

اون باحال بود ولی خب نمد یجوری بود😐مثلا الان یادم نمیاد اون دختر بچهه که باباش عوضی بود چیشد

یا اون زن و شوهره تا اخرش اونجوری کور موندن؟ 

ندیدمش😶
من خشم الهی رو دیدم که پارک سو جون بازی کرده 
باحال بود
کال هم دوست داشتم

تبدیل به چهار تیکه شامل دست پا و سر بریده وسط اتاقت شدی بعد بگو:|

 

😶😑😑😑😂
چجوری بگم؟

وای حوصله داشتم میشینم میبینم 

چیزو دیدی...

هانسل و گرتل

همون خانه شکلاتی بود ولی فرق داشت

اونو خیلی دوسش داشتم

نه ندیدم😶😶😑
میبینم ترسناکه؟

ها؟

عه 

خب 

چیزه 

نمیدونم 1 ثانیه قبلش بگو

یا وقت روح شدی

کاملا رد دادم😂😂😂😂

شفا بده 😂
اقا من چیز میز ترسناک میخوامممممممممممممممممممممممممممم
😭

اره ترسناکه

البته شاید برای ما دوتا ترسناک نباشه ولی ژانرش ترسناکه😂

و البته به نظرم روانشناختی بود...

و غم انگیز... 

و کلا توی فیلم ترسناک یا حتی طنز بخش غمگین ماجرا رو میبینم... 

مثلا انابل... 

خب اون تنها بود و فقط یه دوست میخواست... 

چمدونم و و و و 

زیادن 

تو انابل کسی دوست میخواست؟😂
حافظه ی ماهی قرمز بیشتر از منه 
😂😂
ماجراشو میگی؟

انابل والا یه دختر بدبختی بود که با ننه و باباش تو ناکجا اباد زندگی میکرد و تنها بود و باباش یه عروسک ساخت ینی اصن عروسک ساز بود

بعد اینا رفتن بیرون با ماشینشون

بعد پنچر شدن

بعد ماشین زد به دختره و دخدره سَقَط شد

و روح اسکلش رفت تو اون عروسکه و شد چمدونم شیطان و ازینجور چیزه

خب اون دوست میخواست؟😂
نه داستان آنابل نه همونی که گفتی شکلاتی بود؟

اره دیگه تنها بووددددد بابا تو فقط ترسناکاشو میبینی برا همین غمگیناشو درک نمیکنی

 

 

 

اها هانسل و گرتل...

خب این بدبختا رو ننشون از خونه بیرون کرد و اصن یچیز عجیبی بود و یه یارویی دنبال دختره بود مه خیلیم پیر مرد بود و هورنی بود و بعد اینا رفتن تو جنگل رسیدن به یه خونه عجیب که یه پیر زنه توش بود و پیر زنه نگهشون داشت و کلی غذا بهشون داد و هروز بهشون چیزای جدید یاد میداد ولی دختره بدبخت کابوس میدید و همین دیگه خیلی اسپویل کردم

نه بابا😑
اووو باحاله میبینم

لیجک عکسارو بده

باز نشد

واو😐

یتیم خانه خانم پرینگتن رو دیدی؟

یه فیلم ترسناکه روزی سه بار نگاش میکردم تو نه سالگی اصلا ترسناکه نبود😐

اگه ندیدی ببینش🌸

نه باحاله؟

آره باحاله ولی من روش به عنوان فیلم ترسناک نگا نمیکنم ولی ژانرش ترسناکه خیلی خوبه

اره شناختمت دیگه 😂😂

یبار یکی از دوستام ک خره دارک وبه گفت ک یه جا خونده یه پسره تو وبش این پست رو گذاشته و بعد از اون هیچوقت دیدع نشده... (یوهاهاها😶😁... جدی میگما=_=)

نوشته بود ک تو وبگردیاش ی لینک دعوت بهش ارسال میشه اونم میرع توش... بعد ازش چند دفعه میپرسه ک مطمئنی میخای وارد شی و اینا و کای اطلاعات و چی پی اس و اینا گرفته طرف فک کردع ایسگایی چیزیه همشو تایید زده... بعدش وارد ی جای خیلی خفنی شده... مثل یه وبینار... که روش بزرگ نوشته بود دیس ایز دارک وب... یه زن حامله پا به ماه رو اونجا روی صندلی دراز کش نشونده بودن و یه مرد با یه نقاب ترسناک کنارش وایساده بود پیششونم انواع دمو دستگاه بود...

میگفت میلیونها آدم زنده داشتن اون ویدیو رو میدیدن... میگفت مردع ازمون پرسید ک چیکارش کنم؟

هرکدوم ی مدل شکنجه رو پیشنهات دادن... من الان اونایی رو میگم ک مناسب باشه بعضیا رو باید سان کرد=_=

میگفت یکی گفت ک پوست شکمشو بکن... اونم اولش اومد آب جوش رو ریخت رو شکم زنه بدبخت... زنه هم هوشیار بودا، بیهوش شدنی ب هوشش میاورد... بعد ک همه جاش سوخت و تاول زد آروم آروم تاولارو ترکوند و پوست شکمشو کند... دیه اینو من گفتم بقیشو دیه نمیتونم بگم خودتو ببینین این کمترین کارشون بود دیه حدس زدن بقیه رو ب خودتون واگذار میکنم... 

پسره میگفت همه باید نظر میدادن... اولا پسره خودش باور نمی کرد فک میکرد دوربین مخفی چیزیه... ولی وقتی ازش به نام با آدرس خونه خاستن ک نظر بده از ترسش لپتابو خاموش کردع و شکوندع... بعدش همه اینارو توضیح دادع.... و دیگه دیده نشده!...

مراقب وب گردی ها و لینکا باشین گایز=_=

اینو از خودم نگفتم واقعا جریانش هست تو گوگل بزنین میارع💔

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو
خیلی وقت بود از این داستانا نخونده بودممممممممممممممممممممممممممممم
ممنوننننننن
بقیشم بگو سان میکنم 
😭😭😭
لطفااااااااااااااااااااااااااااااا
چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ , ۱۸:۱۵ Chichoo (عشقم مامانبزرگ پانی)^^

و همچنان فاک مایسلف

چیکار کنم رمز برگرده رو پست؟

انفالو کردم باز فالو کنم نشد:|

 

نمی دونم 
نگاش نکن
😂😂

هووممم منم این قضیه ایه که Maniya میگه رو شنیدم واقعا وحشیانه ست

 

خیلی  کنجکاوم ببینم چه جوریه سایتش🤔

ولی احتمالا هیچ وقت سراغش نرم

این دیگه شوخی بردار نیست:/ 

آرخه خیلی بد بود ..
یه سایت نیست خیلین 
😭😭
آره ویدیو هاش هست توی یوتیوب

برا من هیچیییی نیورد :((

با گوشی ای یا لب تاب ؟؟؟

گوشی

لپ تاپ میاره؟

هیچ کدومش نیومد یا بعضیاش؟

هیییچچچ کدوم نمیاره

کلا صفه سیاهه چن تا نوشته هس فقط

آره بیا با لب تاپ درست میشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اوک الان میگم^^ سان کنیا!

آها راسی ی چی یادم افتاد اونا اولش نظر سنجی کردع بودن ک کیو شکنجه بدن توی یکی از گزینه ها زنه حامله بودع ک بیشتری رای رو آورده!

خببببب اینو دوستم 2. 3 سال پیش گفته خودمم تا اونجایی ک یادمه میگم

خب بنا به نظر یکی از بینندگان ****** عوضی=-= یه سیخ بلند و داغ رو از *** ** وارد رحمش میکنه:/

و بچه رو میکشه=_=....

بعدش یه ذغال داغ رو روی شکم سوخته و بی پوست زن میزارع و با باد بزن بادش میزنه تا ذغاله آتیش بگیرع!=__=

بعدش ذغاله ک آتیش میگیرع فرو رفتگی رو شکم زنه درست میشع....

بعدش بازم بنا به خاستع اون ******** ** روی اون گودی اسید میریزن تا این اسید شکم زنه بدبخت رو هضم کنه و تا آخر برع....تا ب بچه برسه...و اینجوری سزاریتش کردن=-=

راسی با سرم خون به بدن زنه میزدن تا از خون ریزی هم نمیرع!!!!!!!ینی....پوووووف

بعدش بازهم بنا به خاسته اون ****** ****! (خیلی دارم جلوی خودمو میگیرم=-=) روش قتل (کراوات کلمبیایی) رو اجرا میکنن...این روش حتی تو فیک house of cards هم بود اگ خوندع باشین...

از شانس بچه هه پسر بودع...البته بچه هه مردع بودع هاااا..**** ***** ** ***** (آخه اون نینی مگ دیکش چقدع؟!!!!!خداااااااااا) بعدش از پشت گلوی زنو میبرن تا به نای برسن....وقتی رسیدن دیه از بریدن دست بر میدارن...ینی گردن کامل جدا نمیشع...بعد دیک ****** بچه رو از نای رد میکنن...(اصولن تو روش اصلی چون دیک بزرگه از دهن میاد بیرون...ولی اینجا چون دیکه کوچولو بودع نمیاد:/)

و اینجوری زنه رو میکشن...://////

همینقدر یادم بود=-=

هر جایی ک خودت صلاح میدونی رو سان کن لاو^^

نتیجه اخلاقی: فاز اون بینندع ها رو من نمیفهممممممممممممممم=_____=!!!

خدا لعنتت کنه😂😂
حالم بد شد 
ولی فکر کن زنه هم داشته جیغ میزده😭😭😭😭
چندش بود خیلی

عاها با لپ تاپ اومدم س چار تاشون باز شد

اونام اصلااااا ترسناک نبودن که😐

برای بعضیا ترسناکه 
برای من نبود 
ولی بعضیا ترسیدن

عه زهرایی آنی؟!

برو ک ی کامنت دادم ....خودت میریزی پشمات میمونن فقط!!!!:خندعععععععع:^^

دارم میخونمش😂

اوک فایتینگ ^O^

این چی بوددددددددددددددددددددددددددددددددددد
😭

عههههههه

ولی واقن عژیبهههههه😂

منم همینجویم بخدا 
نمیفهمم  چیش ترسناکهههه😑😑

خوندیییییییییش؟!:)

گفتم ک خودت میریزی پشمات فقط میمونه اونم اگ شانس بیارن!

فک کن!!!!!!!!!!!!

دلم برا زنه کباب ک چ عرض کنم....اصلن نابود شد!!!!!!!!:(((

تاییدش میکنی یا کلن سانش میکنی؟!:خندع:

خیلی بد بود 
تاییدش کردم پست رمز داره 
😭😭😭😭😭😭

خودت خاسی بگم!:خندعععععع:

وحشتناک بود....خیلی...یاااا اعصاب خودمم خرد شد سرش...تا دو هفته من منگ بودم=-=

دوستام پیش من زیاد از اینجور چیزا نمیگن مخصوصا مربوط ب جن باشع...میگن تو جو گیری میری میکنی=-=

ولی آخرش با سرتق بازیام و کنه بازیام و چون پایم و هیچی از ترس حالیم نیس باز چاره ای جز ب من گفتن ندارن! ^o^

کلی قسم و قول اینا ازم گرفتن ک دارک وب نرم:خندع:

منم تا یه مدت میخواستم جنگیر شم 
خیلی هم با دوستام احضار حن انجام دادم😂
ولی نتیجه نداده :/

دقیقاااااا

ماهم توی یه دور همی قرار گذاشتیم ک سر به سر یکی بزاریم

مراسم جن گیری رو به راه انداختیم...ساعت 8 شب اینام بود هوا تاریک...خونه دوستمم کسی نبود فقط خودمون بودیم

آقا منو دوستم زیر لب الکی مثلن یه وردایی میخوندیم هممون حلقه زدع بودیم و دستای همدیگه رو گرفته بودیم و داشتیم اینجوری اینجوی(مثلن تو داری میبینی من چ مدلی میگم=-=)خودمونو تاب میدادیم...

یه لحظع مثلن من میگم شماهم اون صدا رو شنیدین؟! همه میگن آرع...یا مثلن یکی میگفت خدایاااا مانیا تو بودی به دستم دست زدی...منم میگفتم ن...دیه اون طرفه رنگش سفیدع سفید شدع بود...آخرش ک از ترس گریه کرد بس کردیم...وقتی فهمید ایسگا بود بعد ب جون ما افتادع بود!:خندععععععع:

پاشو بیا اینجا افراد نترس مثل تو خیلی کمنننننن
بیا با هم جن گیری کنیم 
😂

یاااا من از خدامه بیااااااام^O^

مراسمی چیزی داشی یادت باشع خبرم کنی...خاسی کسی رو هم اسکل کنی بدون پایم^_-

 

 

باشه حتما :)
تهرانی؟

فدات

ن متاسفانه تو آذربایجان غربیم:/

ای بابا😭

سلاااااااام زهرایی... خوبی لاو؟

بدگرل صبا نیس... آیدا یه ماهه نیس... آنی رفته... هیونگ سالی یبار ج میدع... پیشول وبشو بست... هعییییییی حوصلم پوکیییییییییییدع شدییییییید و فقط توی عشق همیشه هسی... مرسی ک هسی.... همیشه باش😭❤️

خب چخبرا اونی؟ راسی چند سالته ببینم اونیمی یا ن

سلام ! تو خوبی ؟
بدگرل هست که 🤔
آره من هستم :)
خوبی؟
من 15 سالمه تو بزرگتری 

مرسی عزیزم منم خوبم^-^

ن بدگرل صبا نیس:(💔

توهم امروز صب نبودی:/

عااااو من اونی میشم*-*

مهم نی من ب بزرگ و کوچیک اهمیت نمیدم هرجور میخای صدام کن*-*❤️

 

هستاااا 
پست میذاره بدگرل و بدگرل صبا فرق دارن ؟
من هستم کلا یادم میره بیام اینجا 
اونجا همیشه هستم باهام کار داشتی بیا اونجا 
😂

عصرا و شبا کامنت دادنی زود ج میدع وای صبا نمیدع:(

اکثرنم صبا رفتنی یدونه خودم تو سایتشم:/

اوک پ از این ب بعد میام اونجا*-*

😂😂😂😂😂

مزاحمت میشم*-*

حقم نداری فوشم بدی! *-*

بزا ککی اونی بازی درارم😂😂😂

آهان😯
بیا دوست دارممممم 
دوست دارم نظر میدن کلا
راستی اس اف نانی رو میشناسی

اوک حتما میام*-*

منم کلن جوریم ک نظر ندم نمیشع!^^

برعکس همه!!!...

ن هانی نمیشناسم:((((

بخاطر کنکور خیلی ا فعالیت های کیپاپیمو کم کردم...بعد کنکور قرارع بترکونمممممممممممم^O^

ایولللللللللل 
منم همینممم
یه موزیک ویدیو هم نمیتونی ببینی؟

آفرین ب اینطوری بودن ادامه بدع...*^*

چرا دیه اونو میتونم:)

میشه یه لحظه بیای اون وب پیام بدی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan