🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

alien

                               اسکینی باب                                       

  
دریافت

 

 

                                  اسمان لرزه


دریافت

 

 

                                   بیگانه ها در فرزنو 


دریافت

 

 

                                    BBE 1992   


دریافت

 

 

                          مشاهده یوفو در استانبل  


دریافت

 

سه شنبه ۳۰ دی ۹۹ , ۱۸:۳۸ 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

اولی:

پشمامممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

دومی:

یااااااااااااااااااا پشماممممممممممم

 

سومی:

این دیگه چیهههههههههههههههههههههههه

چه ترسناکککککککک

 

چهارمی:

یا خدا

خب من با اجازه به وجود فضایی ها ایمان اوردم/=

 

پنجمی:

ینی پشممممممممممممم

 

یا خدا/=

بعله دیگه..موجودات فضایی وجود دارن..و حتی در اینده نه چندان دور انسان ها باهاشون ملاقات خواهند کرد....
سه شنبه ۳۰ دی ۹۹ , ۱۹:۴۲ 𝓟𝓪𝓻𝓴 𝓐𝓷𝓲

آره موجودات فضایی وجود دارن

من بچه بودم یه بار یه سفینه توی آسمون دیدم

اما هیچکی باور نکرد و فکر کردن توهم زدم

تصمیم گرفتم خیلی تحقیق کنم

تا اینکه بلاخره طبق مدارکی که به دست اوردم،فهمیدم وجود دارن و من توهم نزدم:)

عجب..منم تو بچگی دیدم ولی بعد فهمیدم اون سفینه نبوده هواپیماست اونام لامپای روشن:/

عاره اینکه وجود دارن صد در صد تایید شده..

اصلا تو فکر کن 

ملیون ها کهکشان دور از دسترس ما وجود دارن مگه ممکنه توشون کسی زندگی نکنه؟

احسنت دقیقن..

وااااو

فک کنم تو اسمون لرزه ها فضاییا شورش میکنن صداشون میاد XD

ولی چقد جالبه 

خخخ..من یه جای دیگم یه ویدیو دیده بودم که یه موجود فضایی که خیییییییلی گنده بود داشت راه میرفت و غرش میکرد..و یه مه هم ایجاد کرده بود که کسی نبینتش...خیلی عجیب بود خداییش
اوهوم خیلی..

اوواه 

دیو بوده پ:/

خیلی علاقه داری اینجور چیزارو ن؟؟

عاااممم دیو که نه.فضایی بودش...خیلی عجیب..
به شدت زیاد..

دیو فضایی XD

منم خیلی دوست دارم درموردشون بدون 

ینی هیجانشونو دارم&_&

خخخ..
پس خوب جایی اومدی..
از ماورائ که نمیترسی هوومم؟!

یسس؛)

ترس نمیدونم شاید یکم شوکه بشم ولی ب هیجانش می ارزه XD

خوبه..اینو پرسیدم چون اینجا چیزای خیلی ترسناک و هولناکم قرار داده میشه..

او مای گاد

ترسیدنی فرار میکنم&_&

عاره دیگه..بت گفتم میترسی..گفتی نه..ولی عاره چیز میزای ترسناک میزارم..

ینی اون ادم فضاییا مث ما که به اونا میگیم ادم فضایی به ما میگن ادم فضایی؟(خودت فهمیدی چی گفتی اصن؟ اینم سواله اخه بچه؟)

خب برا هرکسی کلمه(ادم فضیایی)معانی خودشو دارع..و واسه اونام عاره ما همون ادم فضایی محسوب میشی..
یه جورایی انسان ها از اونا میترسند و اونام از ما!!

عاممم

اون اولیه که یاااااااااااااااااااااا حضرت عباس این چی بود:|

 

دومی هم بسم اله رحمان رحیم😂

اقا تا اونجایی که من از اخر زمان یا روز قیامت خبر دارم هیچ وقت درک نکرذم که اون روز روز خوبیه یا روز وحشت:|

 

سومی هم یا حضرت پشم :|

من فکر کردم دومیش که یکسال بعد به شکل تیشرت باشه نشلوار:|😂

اوخی اون بچشه:|

 

چهارمی  نمد واقعا چی بگم:|

  

 

و اخری هم  عه یوفو از اونا که تو کارتون ها هم هست😂😐

 

من الان هنگم 😐

خدا امشب رو به من بخیر کنه😂

خخخ..
همش حقیقت محض بودش..

بدگرلی پرونده های موفانو دیدی؟!

وااااای من عاشق موفانم... یکی از شغلای مورد علاقه بچگیم این بود ک برم تو موفان کار کنم یا ناسا😂😂😂

انشاهای بچگیمو میخونم میبینم همش یا با فضاییا دوس شدم یا جنگیدم... کلن از بچگی تخلیم خیلی قوی بودع ماشالا😂😂😂💜

راااااااااااااااسی تو ک اینجور خبرارو دوس داری بزا ی خبر بهت بگم اینو بابام گفت

همین تازگیا چن ماه پیش... یکی از ژنرال های بلند بالای انگلیس بازنشست شد و بعد از بازنشستگیش یه ویدیو پخش کرد ک اینجوری گفته بود:

من اگ اینارو قبلن میگفتم بهم میگفتن دیوانه و مریض و نمیزاشتن حرفام ب گوش شماها برسه، حالا ک بازنشست شدم راحت میتونم حرف بزنم

خلاصه گفته هاش این بود ک انگلیس و مخصوصا آمریکا قرارداد هایی با فضایی ها بستن و کلی اطلاعات باهم رد و بدل کردن ولی دولت ها بنا به خاسته فضایی ها حق ندارن اینارو فاش کنن چون هنوز مردم آماده نیستن... خودشم گفته بود روابط کاملن صلح آمیزه... حتی اگ دقت کنی تو چند دهه اخیر چقد اطلاعات عمومی مردم عادی هم نسبت ب فضایی ها بالا رفته؟! یواش یواش دارن عاوی سازیش میکنن تا مردم آماده بشن و بعد اینارو فاش کنن

با این ژنرال، 3 یا 4( نمیدونم دقیق) امین نفری هست ک با مقامات بالا مستقیم ب رابطه با فضایی ها اشاره میکنه

دقیقا نمیدونم کدوم سایت ولی بگردی اینی ک گفتم رو پیدا میکنی😉

عاره میدونم..حتی توی کشور امریکا یه کشور دیه ای یه صفینه  دیده بوده که امریکا رد کرده..و اون کشور گفته که امریکا داره دروغ میگه چون خودش میخواد روی اونا تحقیق کنه و اسمشو ببره بالا..
و یه دانشمندی نمیدونم کی بودش..گفته که در اینده نه چندان دور انسان ها با موجودات فضایی ملاقات خواهند کرد..که حتی تایید شده..

فضایی هاهم به نظر من همون اجنه هستن... اجنه آسمانی ک تو قرآنم گفته... خدا کلن موجودات رو یا گفته جن یا انس... 

جنم ینی از دیده پنهان... فضایی هاهم از دیدع پنهانن دا... 

من از بچگی دوست داشتم ی فضایی رو عاشق خودم کنم اونم برام هرکاری کنه منو ببرع فضا😂😂😂😂❤️

نه اون فرق داره..ببین اجنه فیزیک نیستن..ینی طوری نیس که کسی بتونه لمسش کنه..یه جوری مث هوا و توی زبان عرب به معنی باده..و یه جورایی نور ازشون میگذره..
ولی موجودات فضایی فرق دارن..اونا خیلیاشون فیزیک دارن.میشه لمسشون کرد..و برای ما اونا موجود فضایین..و ما هم برای اونا..
خخخ جالبه..ولی.........

اجنه هم میتونن تو بعد جسمانی وارد شن ها!

شایدم چیزی ک تو میگی درسته...در هر صورت هیچ ازشون معلوم نیس...

عاره خب..ولی نه هر اجنه ای..
اوهوم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan