🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

بیایید..پلیز

سلام..خوبید؟!

میخواستم بپرسم ازتون دوس دارید تو وب بیشتر راجب چی بزارم؟

چیزایه ترسناکو دوس دارید دیگه ک فالو کردین...سو بگین..نظر بدین..

یکم اینجا میخوام فعالیت کنم..خاک نخوره...زهرا ک فعلا نیس..من بجاش فعالیت میکنم..

پلیز نظر بدین...رد نشین ازش..مرسی از همتون

جنو جن گیری*-*

داستانای ترسناک واقعی

خیلی ترسناکنا...مشکلی نداری باهاشون؟

ن خیر من مث اسب میترسم ولی خیلی حال میدههه-0-

خخ..میفهمم...کلن ادما اینجورین..مث چی بترسن..بازم میرن سراغ چیزایه ترسناک..البته حالا نه همه

خب میدونی مهم هیجانشه حال میده دیگه*-*

مخصوصن نصفه شب..تو اتاقت..تنها...برقام خاموش...چیپسو پفک...جووننن چه شود

نهههه من باید چراغا روشن تو جمع وگرنه سکته ک هیچی درجا میمیرم😂

هنو ب اون سن نرسیدم😔😂

خخخ خدانکنه..
ولی حال میده..ترس داره ها...ولی حال میده..ولی تا صب خوابت نمیبره..خخ
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۳:۴۱ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

هرچی ترسناک تر بهتززززرررررر 

ویدیو های ترسانک بوزاذررررررر

ویدیو بزارم؟
ترسناکنا
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۵:۵۱ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

ارهههههههههه 

جررر بر کصدصتان رحم کنننن 😂😂😂✌🏻

الهی امین😂😂😂😂😂
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۶:۲۱ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

مرسییییییییییییییییییییییی 😂😂😂😂✌🏻

قربان شما..😂😂
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۶:۲۸ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

غلام حلقه به گوش شما 😂😂😂✌🏻

خاک پاتیم😂😂😂
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۶:۳۶ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

شاگردیم 😂😂😂

مخلصیم😂😂😂
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۷:۴۰ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

چاکریم 😂✌🏻

تاج سری😂😂
سه شنبه ۲۰ مهر ۰۰ , ۱۸:۳۵ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

فرشته ای شما 😀😂

رو تخم چشامون جا داری😂😂
چهارشنبه ۲۱ مهر ۰۰ , ۰۹:۵۹ 𝙎𝙪𝙘𝙠 𝙢𝙮 𝙖𝙨𝙨 ‌‌

تو عدسی چشمی شما 😂😂😂

الماس رویه تاجین شما😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan