🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

(Annabelle (Ed and Lauren Warren

 

ONE TIME USE ONLY_ANNABELLE DOLLS_Publicity-Split-H 2019

ادوارد و لورین وارن، یکی از بزگترین زوج های محقق در زمینه عموم ماورایی

 

طبق گفته وارنس ، در سال 1970 عروسکی به یک پرستار دانش آموز داده شد. آنها گفتند که این عروسک رفتار عجیبی دارد و یک رسانه روانی به دانش آموز گفت که در این عروسک روح دختری درگذشته به نام "آنابل" زندگی می کند. دانشجو و هم اتاقی اش سعی کردند عروسک روحیه دار را بپذیرند و پرورش دهند ، اما گفته می شود این عروسک رفتارهای مخرب و ترسناکی از خود نشان داده است. در این زمان بود که وارنس گفت که ابتدا با آنها تماس گرفته شده و عروسک را پس از اعلام اینکه دارای اهریمن است ، به موزه خود منتقل می کنند.این عروسک در یک جعبه شیشه ای در موزه مخفی وارنز در مونرو ، کانکتیکات باقی مانده است.

...

عروسک واقعی آنابل در یک جعبه قفل شده در موزه مخفی وارن در خانه خود در مونرو زندگی می کند.

 

مرور: 2019 "آنابل" هوشمندانه ، ترسناک است

عروسک موجود در فیلم یک عروسک ظریف چینی در تصویر کودک ، با موهای بلند و آنابل واقعی است - عروسک موجود در موزه وارن - یک عروسک کلاسیک Raggedy Ann با نخ قرمز برای مو است.

اما Raggedy Ann در موزه Warren’s یک عروسک معمولی نیست. به گفته وارنز ، در آن یک "روح غیرانسانی" زندگی می کند ، و روی جعبه شیشه ای اخطار داده شده است که نباید آن را لمس کرد.

یکی از بازدیدکنندگان موزه که هشدارها را نادیده گرفته و عروسک را طعنه زده بود ، کمی پس از اینکه به وی گفتند موزه را ترک کند ، در یک تصادف موتورسیکلت جان خود را از دست داد.

...

این فیلم پیش درآمد "احضار" است که براساس پرونده زندگی واقعی وارن در مورد عروسک ساخته شده است. این زوجین در فیلم اول سهم زیادی داشتند اما "آنابل" ساختگی است.

وارن ، که بیشتر به همراه همسر مرحومش ، بیش از 10،000 مورد از فعالیت های غیر طبیعی را بررسی کرده است ، سخنرانی و نمایش اسلاید موارد را در دبیرستان دخترانه کاتولیک با کمک دامادش تونی اسپرا ، بازرس ماورا الطبیعه

وارن که اکنون 87 ساله است ، با نرمی و نرم گفتن به تمام کسانی که او را در یک ملاقات و خوشامدگویی درگیر می کنند ، گفت: ارائه در Lauralton مانند "رفتن به خانه است" ، زیرا او در اواخر دهه 1930 در مدرسه تحصیل می کرد ، اما به دلیل بیماری.

وارن گفت: ارائه های وی در ماه های سپتامبر و اکتبر مورد تقاضای بیشتری است زیرا شیفتگی موضوع در "Hallow's Eve" به قول خودش بیشتر می شود.

...

یک کاتولیک رومی ، وارن در حال حاضر و در اوایل کار با همسرش ، اغلب با کشیش ها و روحانیون دیگر کار می کند زیرا آنها برای حل یک پرونده به نعمت و گاهی اوقات جن گیری اعتماد می کنند.

او گفت که قدرت ایمان او را از بسیاری از موقعیت های ترسناک خارج کرده است زیرا این اغلب در مورد جنگ با خوب با شیطان است. آب مقدس ابزاری است.

وارن گفت ایمان کاتولیک او هم محافظت و هم انگیزه او است.

وارن با گفتن به مخاطب شروع کرد که از "7 یا 8 سالگی" او نورها یا هاله هایی را در اطراف مردم دید ، اما از ترس اینکه فکر کنند او "دیوانه" است ، به پدر و مادرش می ترسد. او سالهای زیادی راجع به آن دعا کرد زیرا "من نمی خواستم متفاوت باشم".

وارن داستانی از روزهای لورالتون را به یاد آورد. او یک معلم مورد علاقه داشت ، یک راهبه که زبان فرانسه را تدریس می کرد ، و یک بار با اشاره به هاله اش به او گفت: "چراغهایت از مادر برتر برتر است."

به وارن گفت که به او گفته شده که به نمازخانه برود و "در مورد آن دعا کن" ، و این از بین خواهد رفت. مخاطبان او در لورالتون ، بسیاری بدون ارتباط با مدرسه ، اما در آنجا به عنوان طرفداران وارن ، از خنده غرش کردند.

در ابتدا او حتی به توانایی های خود به اد وارن ، که در 16 سالگی ملاقات کرد ، نگفت. اما بعداً به او گفت ، "شما متفاوت هستید."

اد ، یک "شیطان شناس" خودآموخته - علاقه ای که پس از بزرگ شدن در خانه ای که به گفته او خالی از سکنه است ، پیدا کرد - و لورین ، استعدادهایشان را جمع می کند و به تحقیقات غیر عادی معروف جهانی تبدیل می شود. حرفه وی 65 سال طول کشیده است.

وارنس در سراسر ایالات متحده و در مکان های دور مانند ژاپن ، انگلیس ، اسکاتلند ، فرانسه ، استرالیا کارهایی انجام داده است. این زوج فقط هزینه های سفر را می گرفتند - هیچ کاری برای تحقیق واقعی - اما امپراطوری را بر روی کتاب ها ، کارهای سینمایی و سخنرانی ها درباره پرونده های خود بنا کردند. در سال 1952 ، اد وارن انجمن روانشناسی نیوانگلند را تأسیس کرد. تحقیقات آنها اغلب شامل سایر متخصصان ، از جمله پرستاران ، پزشکان ، افسران پلیس ، محققان بود.

برخی از پرونده های معروف آنها علاوه بر آمیتیویل و آنابل عبارتند از: گرگینه؛ خانواده Smurl؛ پرون ها ؛ گورستان استپنی؛ کلیسای بورلی؛ گورستان اتحادیه؛ شکار در ایالت کانکتیکات.

وارن گفت که اکثر ارواح ناخواسته از طریق وسایل نقلیه ای مانند تخته های Ouija ، Tarot Cards و روانشناسی وارد می شوند و از حضار خواست تا بچه های خود را از چنین مواردی دور نگه دارند. اسپرا گفت هفت مورد از 10 مورد آنها مربوط به شخصی است که هیئت مدیره Ouija می پرسد ، "آیا اینجا روحیه ای وجود دارد؟"

وارن گفت: "اگر به خانه ای بسیار شاد بروید ، به ندرت اتفاق می افتد" ، اتفاقات بدی پیدا می شود.

وی گفت که او و اسپرا کار خود را پس از مرگ اد در سال 2006 ادامه دادند و در حال حاضر در حال کار بر روی یک پرونده جنایی در استراتفورد هستند. وارن ، با اشاره به یک رویداد شبیه جن گیری اخیر در مورد یک مرد 31 ساله در نیو هیون ، گفت: هر شهر در کانکتیکات دارای فعالیت های غیر طبیعی است.

"با رفتن به تجربه های خالی از سکنه ، برخی از موارد بد ، ترسناک وجود دارد. ایمان من همیشه محافظت من بود. "

وی گفت که حدود پنج سال پیش یک کشیش بازنشسته به یک آپارتمان در محوطه او نقل مکان کرد ، و نه تنها به مشاغل کمک می کند ، بلکه "ما هر روز در خانه خود جرم داریم" ، افزود: "زیباست که خدا چگونه آثار."

روز جمعه ، که تماشاگران اه و آه را به خود جلب کرد ، شامل یک نمایش اسلاید از یافته ها در مواردی مانند تصاویر افراد از فراتر از آن یا اشکال شبح مانند است که در عکس ها ظاهر می شود.

اسپرا بخشی از صحبت های خود را در مورد داستان شاد و واقعی آنابل گذراند و تأکید کرد که از بین تمام وسایل موجود در موزه غیبی خانواده ، "این عروسک چیزی است که من از آن بیشتر وحشت خواهم کرد." بر اساس فیلمی درباره پرونده آنابل ، متصدیان معتقدند که این عروسک قدرت کشتن دارد.

اسپرا با اشاره به پرونده موتورسواری که پس از خروج از موزه جان خود را از دست داد ، گفت: "هرگز چنین چیزهایی را با خیال راحت تصور نکنید که شوخی است."

طبق کلیپی که اسپرا نشان داد ، داستان زندگی واقعی آنابل در سال 1970 آغاز شد ، زمانی که یک پرستار 28 ساله عروسک راگدی آن را به عنوان هدیه تولد از مادرش دریافت کرد. او عروسک پارچه را روی تخت خود قرار داد و شروع به مشاهده تغییر موقعیت آن کرد. یک پا صلیب می شد یا عروسک به پهلو دراز کشیده بود. سپس دختر و هم اتاقی اش شروع به یافتن کاغذ روغنی روی زمین با پیام های نوشته شده از جمله ، "به من کمک کن ، به ما کمک کن". آنها هیچ کاغذ روغنی در خانه نداشتند. این عروسک در اتاق های مختلف ظاهر شد و در یک لحظه به نظر می رسید که خون نشت می کند.

یک روز ، یک دوست پسر در حال چرت زدن بود و با عروسک خیره شده به او بیدار شد ، چون احساس می کرد که او را خفه می کنند. در قسمت فوقانی بدن او زخم های خراشیده عمیقی وجود داشت.

دختران در ابتدا فکر کردند شاید یک متجاوز در حال حرکت دادن عروسک به اطراف و یادداشت گذاشتن است. هنگامی که آنها این موضوع را رد کردند ، طبق وب سایت موزه اوکلت ، "نمی دانستند کجا باید روی بیاورند با یک رسانه تماس گرفتند و یک مراسم برقرار شد." دختران با روحیه آنابل هیگینز آشنا شدند ، گفته می شود دختر جوانی است که قبل از ساخت آپارتمان در این ملک اقامت داشت و در 7 سالگی در آنجا درگذشت.

...

در زیر چند تصویر از خانه موزه وارن ها، محل نگهداری اشیای به دست آمده از پرونده هایی که این زوج در آن نقش داشته اند را مشاهده می کنید. عروسک اصلی آنابل نیز در همین مکان نگه داری می شود.

خانه موزه ی وارن ها

تصویر دوم از خانه موزه ی وارن ها

تصویر سوم از خانه موزه ی وارن ها

عروسک اصلی آنابل که درون محفظه ای به صورت محافظت شده نگهداری می شود

عروسک اصلی آنابل که درون محفظه ای به صورت محافظت شده نگهداری می شود

تابلوی هشدار نصب شده روی جعبه ی آنابل

تابلوی هشدار نصب شده روی جعبه ی آنابل

ادوارد و لورین وارن در کنار جعبه عروسک مرموز آنابل

ادوارد و لورین وارن در کنار جعبه عروسک مرموز آنابل

 

 

 

 

...

جوزف لایکوک ، استادیار مطالعات دینی دانشگاه ایالتی تگزاس ، می گوید که بسیاری از افراد مشکوک موزه وارن را رد کرده و گفته اند: "مملو از آشغال های هالووین ، عروسک ها و اسباب بازی ها ، کتاب هایی که می توانید از هر کتابفروشی بخرید". لایکوک افسانه آنابل را "یک مطالعه موردی جالب در رابطه بین فرهنگ پاپ و فرهنگ عامیانه ماوراal الطبیعه" می نامد و حدس می زند که این عروسک اهریمنی که توسط فیلم هایی مانند "بازی کودک" ، "دالی عزیزترین" و "احضار" معروف شده است ، از افسانه های اولیه رابرت عروسک پدید آمده است. و همچنین یک قسمت 6 فصل 5 گرگ و میش با عنوان "عروسک زنده" (که شخصیت مادر آنابل نام دارد) ، 5 سال قبل از داستان وارن منتشر شد. لایکوک اظهار داشت که "ایده عروکهای شیطان پرست به شیطان پرستان مدرن این اجازه را می دهد که شرور ماوراالطبیعه را در پیش پا افتاده ترین و خانگی ترین نقاط پیدا کنند." 

شارون ا. هیل ، نویسنده علوم ، درمورد تبلیغات موزه غیبی وارن همزمان با اکران فیلم The Conjuring ، گفت که بسیاری از افسانه ها و افسانه های پیرامون وارنس "ظاهراً از ساخته های خودشان بوده است" و ممکن است بسیاری از مردم با مشکل روبرو شوند. "جدا کردن وارنز از تصویر هالیوود". هیل از انتقاد مطبوعاتی موزه غیبی وارنس و عروسک آنابل انتقاد کرد. وی گفت: "مانند اد وارن در زندگی واقعی ، آنابل نیز در واقعیت بسیار تأثیرگذار نیست." هیل در مورد ادعاهای ماوراالطبیعه ای که اد وارن درباره آنابل مطرح کرد ، گفت: "ما چیزی جز حرف اد برای این موضوع و همچنین تاریخچه و ریشه اشیا in موجود در موزه نداریم." 

این عروسک همچنین در بیوگرافی جرالد بریتل در سال 1980 از ادوارد و لورین وارن ، شیطان شناس توصیف شده است.

..

داستان عروسک از وارن الهام بخش شخصیت عروسک آنابل بود که در The Conjuring Universe به تصویر کشیده شده است ، یک سری فیلم شامل موارد زیر است: Annabelle (2014)، Annabelle: Creation (2017)، and Annabelle Comes Home (2019). تهیه کنندگان از شبیه Raggedy Ann استفاده نکردند ، تا حدی به این دلیل که انجام این کار به مجوز خاصی احتیاج دارد ، تا حدی برای ظاهر عروسک برای فیلم ترسناک دلهره آورتر است. از شکل ظاهری آن به عنوان "عروسک چینی وحشتناک که بد شکل شده و بلافاصله تهدید کننده است" توصیف شده است. [9] این شخصیت در جیمز وان در The Conjuring 2 (2016) و Aquaman (2018) ،  و همچنین نفرین La Llorona (2019) و Shazam حضور کوتاهی داشت.

...

 

انابل یکی از پرونده های اد و لورن وارن هستش...

فقط یه چیزی من اینو از سایتای خارجی گرفتم بعد ترجمش کردم..اگه زیاد کامل نبودش..تقصیر من نبود...بازم عذر خواهم..

 

نظرتون چیه؟؟

عالییییییییییییییی بوددددددددددددددددددد *-*!!!!!!!!!!!!

ممنون عزیزم..
تا عاخر خوندیش؟؟

اووووووووهووووووووممممممممم ^^💛✨

خیلیم عااااالیییی..
یکمی طولانی شد..ولی باس همشو میگفتم دیگه..
پروندهای دیگشونم میزارم..
گفتم با انابل شروعش کنم..

^^💛✨ ....... ایشکالی ندالهههههههه خعلیییییییییییییییی جالب بوووودددددددد ^^💛✨ ......... هولااااااااااااااااااااااااااا ^^💛✨ ......... خوف کالی کلدی ^^💛✨

ممنون عزیزدلم..
بوس بوسیه مننننننننننننن💝💞😚

وای وای واییییی اویجاااااا

من و دوستام راهنمایی بودیم یه بار امتحان کردیم  خودمون درست کردیم کار نکرد 😂💔

بعدشم کلی برای روحا فحش نوشتیم روش😗😁

خخخخ..عجببب..
ولی واس یه بند خدایی که میشناسمش کار کرد.....

اووووووو

این یکی دیگ خیلیییی زیاد شدد کههههه

شاید وخ کردم بخونم :(

اوهوم..یکمی زیاد شد..عاخه باس تا اخر میزاشتمش..از سایتای خارجی گرفتمش..یکمی زیاد شد..
عاره وقت کردی بخونش..

بووووووووووش بت ^³^ 

چسبید...

واقعا؟!  خوش ب حالش •-•

شایدم تو مدرسمون اصلا روح نبود🤔

 

اوهوم..ولی خیلی بده خیلی..حتی تصورشم بده..
...

الان که هیجان انگیزه ولی شاید تو اون لحظه سکته برانگیز باشه 

اون بنده خدا تخته شو از کجا اورده بود؟ جایی هست اصلا بفروشه از اونا؟ 

منم میخواااامممممم 

هوم..
تخته؟؟تخته چی؟؟؟
بدون تخته هم میشه:)

تخته اویجا دیگ

جان من؟؟؟ چجوری؟؟؟؟؟؟؟؟

 

نه باو بدون اینام میشه..
دیگه بماند...ندونی بهتره....

نمیگی؟🥺

خودم برم بفهمم؟

یه روح غیر انسانی بیاد بخورتم؟😂

هعییی مثل اینکه خودم باید برم امتحان کنم 🚶‍♂️

 

نکن..من بهت پیشنهاد میکنم اینکارو نکن.......
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan