🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

چالش تلقین👹

اینم چالش مخصوص وب ترسناکمون 

لطفا تو وب بگذاریدش 

ولی اگه ندارید تو کامنتا هم میتونید بگید 

لطفا اگر شرکت کردید تو نظر ها بگید :) بیام ببنم :)

 

1) اگر مجبور بودید شخصیت اصلی یه فیلم ترسناک باشید کدوم رو انتخاب میکردید ؟

 

2) ترجیح میدید یه شب تو تیمارستان بمونید یا یه خونه ی تسخیر شده ؟

 

3)فکر کنید همین الان توی گوشتون این صدارو بشنوید :تا 10 ثانیه ی دیگر سرور برای همیشه خاموش میشود برای اینکه در این مدت نقش انسان را بازی کردید متشکریم 

*)چیکار میکنید ؟

*)از چی پشیمون میشید ؟

 

4)به جن و روح اعتقاد داری؟

 

5)چه فیلم ترسناکی رو آرزو میکنی واقعی نباشه؟

 

6) دوست داری چطوری بمیری؟

 

7)اگه یه عینک داشتی که میتونستی ذات آدما رو ببینی، اولین نفری که میدیدی کی بود؟

 

8) مرگ چه رنگیه؟

 

9) اگه بتونید یک سال با تمام خوشی و لذت زندگی کنید ولی بعد از یک سال چیزی یادتون نیاد حاضرید اون یک سال رو تجربه کنید؟

 

10) اگه الان قدرت اینو داشتید که بعضی آدمارو از زندگی حذف کنید اینکارو میکردید؟

 

11) با یک پیشنهاد صد میلیون دلاری رو به رو هستید ، در برار شما ده تا هفت تیر قرار داره که فقط یکی از اونها پره . باید یکی از هفت تیر ها را بردارید ، به طرف پیشونی تون هدف گیری کنید و ماشه را بچکونید! اگه جان سالم به در ببرید ، شما یک میلیونرید . این کارو انجام میدید؟

 

 

چالش از یک تا ده ؟

 

بازم بزارم ؟

 

چه چیزهایی دوست دارید در وب قرار بگیره 

شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ , ۱۳:۵۸ 𝒎𝒊𝒏 🌈 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(سکینه ی برفی😐❄)

خو من اینجا جواب میدم/=

 

1) اگر مجبور بودید شخصیت اصلی یه فیلم ترسناک باشید کدوم رو انتخاب میکردید ؟

اصن فیلم ترسناک ندیدم/=

2) ترجیح میدید یه شب تو تیمارستان بمونید یا یه خونه ی تسخیر شده ؟

خونه

3)فکر کنید همین الان توی گوشتون این صدارو بشنوید :تا 10 ثانیه ی دیگر سرور برای همیشه خاموش میشود برای اینکه در این مدت نقش انسان را بازی کردید متشکریم 

*)چیکار میکنید ؟وصیت نامه کوتاه میخونم/=

*)از چی پشیمون میشید ؟بماند/=

 

4)به جن و روح اعتقاد داری؟

اره

5)چه فیلم ترسناکی رو آرزو میکنی واقعی نباشه؟

انابل

6) دوست داری چطوری بمیری؟

نمیگم/=

7)اگه یه عینک داشتی که میتونستی ذات آدما رو ببینی، اولین نفری که میدیدی کی بود؟

خواهرم/=

8) مرگ چه رنگیه؟

به نظر من سفید

9) اگه بتونید یک سال با تمام خوشی و لذت زندگی کنید ولی بعد از یک سال چیزی یادتون نیاد حاضرید اون یک سال رو تجربه کنید؟

اره

10) اگه الان قدرت اینو داشتید که بعضی آدمارو از زندگی حذف کنید اینکارو میکردید؟

ارههههه

11) با یک پیشنهاد صد میلیون دلاری رو به رو هستید ، در برار شما ده تا هفت تیر قرار داره که فقط یکی از اونها پره . باید یکی از هفت تیر ها را بردارید ، به طرف پیشونی تون هدف گیری کنید و ماشه را بچکونید! اگه جان سالم به در ببرید ، شما یک میلیونرید . این کارو انجام میدید؟

اره/=

 

چالش از یک تا ده ؟

10

بازم بزارم ؟

یعسسس

واااااااااو 
خیلی باحال بود جوابات 
ممنون که شرکت کردی😍

مح الآن شیلکت موکونمممممممممممممممم ^^ 💛✨

منتظرم ❤

لف ^^💛✨

❤❤❤❤
دیدم 😍

عه برم انجام بدمم

منتظرم 😍

منم میرم انجام بدم=-=

منتظرمممم 😍

انجام دادمD:

دیدمممم
ممنوننننن😍❤

منم شرکت کردم 

الان میام 😍

من دارم میرم انجام بدم

منتظرم😍
شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ , ۱۴:۳۶ .. ←gσℓѕα→ ..سرورم سلنا(تف تو ج ح)

1) اگر مجبور بودید شخصیت اصلی یه فیلم ترسناک باشید کدوم رو انتخاب میکردید ؟

نمیدونم زیاد فیلم ترسناک نمیبینم

 

 

 

2) ترجیح میدید یه شب تو تیمارستان بمونید یا یه خونه ی تسخیر شده ؟تیمارستان چون غیر من دوباره دیوونه هس:|

 

 

 

 

3)فکر کنید همین الان توی گوشتون این صدارو بشنوید :تا 10 ثانیه ی دیگر سرور برای همیشه خاموش میشود برای اینکه در این مدت نقش انسان را بازی کردید متشکریم 

 

*)چیکار میکنید ؟

میرفتم پیش کسایی که دوسشون داشتم ازشون خدافظی میکردم:’)

 

*)از چی پشیمون میشید ؟

از اینکه به کسایی که دوسشون داشتم وابسته شدم

 

 

 

4)به جن و روح اعتقاد داری؟

نه ندارم

 

 

 

5)چه فیلم ترسناکی رو آرزو میکنی واقعی نباشه؟

همشون

 

 

 

6) دوست داری چطوری بمیری؟

تصادف کنم یا سکته،مرگ بدون دردو ترجیح میدم

 

 

7)اگه یه عینک داشتی که میتونستی ذات آدما رو ببینی، اولین نفری که میدیدی کی بود؟

یکی از اون هشت نفری که بهم اعتراف کردن روم کراشن:||||

 

 

8) مرگ چه رنگیه؟

سیاه و سفید ولی خو چون لیموییم قشنگه لیمویی😂

 

 

9) اگه بتونید یک سال با تمام خوشی و لذت زندگی کنید ولی بعد از یک سال چیزی یادتون نیاد حاضرید اون یک سال رو تجربه کنید؟

شاید ولی نه

 

 

10) اگه الان قدرت اینو داشتید که بعضی آدمارو از زندگی حذف کنید اینکارو میکردید؟

قطعا آره

 

 

11) با یک پیشنهاد صد میلیون دلاری رو به رو هستید ، در برار شما ده تا هفت تیر قرار داره که فقط یکی از اونها پره . باید یکی از هفت تیر ها را بردارید ، به طرف پیشونی تون هدف گیری کنید و ماشه را بچکونید! اگه جان سالم به در ببرید ، شما یک میلیونرید . این کارو انجام میدید؟

شاید احتمال چهل درصد

 

 

 

 

چالش از یک تا ده ؟

نه

 

 

بازم بزارم ؟

آره

 

اینم از چالش

ممنون که شرکت کردیییییییییییییییی♥
عالی بود😂

خب من اومدم^_^

1_ قطعا قاتل یا کاراگاه:|

2_منظورت بیمارستان متروکس؟؟

3_خودمو از طبقه هفتم پرت میکنم:|

4_نمد:|

5_من تاحالا فیلم ترسناک ندیدم :|

6_بر اثر یه بیماری یا مثل فیلم ها از پشت تیر یا شمشیر بخورم

7_برادرم و دوستم:|

8_سیاه:| انتظار داری بگم صورتی؟ :|

9_نهه

10_اره چرا که نه

11_نه

10 میدم^_^

ارههه

همه چی

وااااااااااو
ممنون که شرکت کردی♥
نه تیمارستان یعنی جایی که روانیا بسترین

خواهش^_^

اها نه میدونم تیمارستان کجاس فکر کردم گفتی بیمارستان🤦‍♀️

 

😂😂😂😂😂😂

شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ , ۱۴:۵۳ .. ←gσℓѕα→ ..سرورم سلنا(تف تو ج ح)

خاعش کاری نکردم💙

گفتینوتو چک کن عشقت بت پیام داده😂😂😂😂

دیدم نفس😂😂😂
شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ , ۱۴:۵۹ Dark _Queen👑(판테온 A. )

شرکت کردم 

ممنوننننننن❤
شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ , ۱۵:۰۱ |: 𝑝𝑜𝑘𝑒𝑟 𝑠𝑎𝑑𝑖𝑠𝑚

شرکت میکنممم 

منتظرم❤

گزاشتم 

ممنوننن
میام الان❤

گوذاشتم تو وب عوشملم برو ببین گشنگم:)

دیدممممم ♥❤❤
ممنونننننننننن❤

سلام و خسته نباشید خدمت زهرای گل 

همینجا شرکت مینمایم ✋✋✋

(چی گفتم خودمم کف کردم 😂😂)

 

1) اگر مجبور بودید شخصیت اصلی یه فیلم ترسناک باشید کدوم رو انتخاب میکردید ؟

 

اون فرد ترسناک که نقش منفیه

 

 

2) ترجیح میدید یه شب تو تیمارستان بمونید یا یه خونه ی تسخیر شده ؟

 

 خونه ی تسخیر شده 😎

 

3)فکر کنید همین الان توی گوشتون این صدارو بشنوید :تا 10 ثانیه ی دیگر سرور برای همیشه خاموش میشود برای اینکه در این مدت نقش انسان را بازی کردید متشکریم 

 

*)چیکار میکنید ؟

 

پوکر میشم

 

*)از چی پشیمون میشید ؟

 

 ازینکه زندگیم توی یه کشور خلاصه شد و هیچجا نرفتم

 

4)به جن و روح اعتقاد داری؟

 

 روح که هست ولی توی این دنیا نه پس اعتقاد ندارم

جن توی قرآن نوشته که وجود داره پس من میدونم وجود داره ولی هیچ اعتقادی به اینکه دیده میشه و اینا ندارم (حتی با اینکه داییم یکی دید و من باور کردم ولی خب اعتقاد دارم که هرگز وجودشو حس نخواهم کرد 😏)

 

5)چه فیلم ترسناکی رو آرزو میکنی واقعی نباشه؟

 

 فرقی نمیکنه از چیز خاصی نمیترسم

 

6) دوست داری چطوری بمیری؟

 

 کشته بشم 😆

 

7)اگه یه عینک داشتی که میتونستی ذات آدما رو ببینی، اولین نفری که میدیدی کی بود؟

 

 مامانم 😭😭😭

واقعا دلم میخواد بدونم چطوری توی زندگیم با مامانم کنار بیام

 

8) مرگ چه رنگیه؟

 

 سفید و آرامش بخشه

 

9) اگه بتونید یک سال با تمام خوشی و لذت زندگی کنید ولی بعد از یک سال چیزی یادتون نیاد حاضرید اون یک سال رو تجربه کنید؟

 

 به هیچ وجه 😑😑😑

من خودم راه سخت زندگی رو انتخاب کردم و میخوام سختی بکشم 😑

 

10) اگه الان قدرت اینو داشتید که بعضی آدمارو از زندگی حذف کنید اینکارو میکردید؟

 

 نه آدمارو نه ولی واقعا دلم میخواد بعضی اتفاقات و بعضی افکار و باور ها و حتی بعضی مکان هارو هم حذف کنم 😡

 

11) با یک پیشنهاد صد میلیون دلاری رو به رو هستید ، در برار شما ده تا هفت تیر قرار داره که فقط یکی از اونها پره . باید یکی از هفت تیر ها را بردارید ، به طرف پیشونی تون هدف گیری کنید و ماشه را بچکونید! اگه جان سالم به در ببرید ، شما یک میلیونرید . این کارو انجام میدید؟

 

 

نه خیر مگه دلم درد میکنه 😑😑😑😑😑

پول در برابر زندگیم اصلا ارزش نداره من بجاش زندگی میخوام که به آرزوهام برسم 😭

 

 

چالش از یک تا ده ؟

 

 100000000000000000000000

واقعا چالشت عالی بود باعث شد راجب زندگی و آرزوهام با خودم روراست تر باشم 

 

بازم بزارم ؟

 

آره واقعا عالی بوووووود به به به به به 

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

راستی وبت هم عالیه من عاشق چیزای ترسناکم عرررررر 😍😍😍😍😍😍

ممنونننننننن که شرکت کردییییییییییییییییی
😍😍😍😍
خوبی از خودته❤❤
خیلی عالی بود جوابات

واعایییییییییییییییی این خ خوبهههههههههههههههه*-*

ممنوننننننننننننننننننن❤
شرکت نمیکنی؟

گشادممممممممممممممم

😂😂😂
بعله
😂
واسه خودت حداقل جواب بده 😂

اقا من تورو فالو دارم اما از وب بقیه دیدم چالشتو جرررررررر

😂😂😂
ممنون واقعا😂

زهرااااااااااایی وب زدم*-*

عرررررررررررر دلم برات تنگش دع بود چطوری خوبی لاو؟!:)

کیستی؟؟؟؟/
😍

مانیام*-*

اهانننننننننننننننننننننن
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بزار برات قالب بزنم 

خخخخ مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی^-^

فدات لاو خیلی کومائوووووووووووووووووووو....قالبمو پیشولیم میزنه^-^

خوبی؟چخبر؟

اهان ^^
سلامتییییییییییییییییییی
تو خوبی؟

هعی فدات....اورع وب زدم خوبم فعلن*-*

خخخخ

خداروشکر ^^

زهرااا

پیج مستر تئوری رو داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه :)

1) اگر مجبور بودید شخصیت اصلی یه فیلم ترسناک باشید کدوم رو انتخاب میکردید ؟ اوم... آنابل! 

 

 

 

2) ترجیح میدید یه شب تو تیمارستان بمونید یا یه خونه ی تسخیر شده ؟ تیمارستان

 

 

 

3)فکر کنید همین الان توی گوشتون این صدارو بشنوید :تا 10 ثانیه ی دیگر سرور برای همیشه خاموش میشود برای اینکه در این مدت نقش انسان را بازی کردید متشکریم 

 

*)چیکار میکنید ؟ از کسایی که بهم عشق ورزیدن خدافظی میکنم ، اگر وقت کنم

 

*)از چی پشیمون میشید ؟ وقتمو برای ادمای بی ارزش گذاشتم که هیچ وقت احترام حالیشون نشده

 

 

 

4)به جن و روح اعتقاد داری؟ اره

 

 

 

5)چه فیلم ترسناکی رو آرزو میکنی واقعی نباشه؟ همچین ارزویی ندارم.... 

 

 

 

6) دوست داری چطوری بمیری؟ اوم... بی درد باشه خوبه :| ، ولی مگر دست خداست من دخالتی نمیکنم... 

 

 

 

7)اگه یه عینک داشتی که میتونستی ذات آدما رو ببینی، اولین نفری که میدیدی کی بود؟ کاشکی واقعا بود عر😂😂😂 ، خب... ذات کسی که بم میگه واسش مهمم :||| ، صد البته خودم دیگه اینقد از این و اون ضربه خوردم که همه چی برام خوب روشن میشه😂 واقعا میگم 😂

 

 

8) مرگ چه رنگیه؟ اوم سیاه شفید... ( عر :| ) 

 

 

 

9) اگه بتونید یک سال با تمام خوشی و لذت زندگی کنید ولی بعد از یک سال چیزی یادتون نیاد حاضرید اون یک سال رو تجربه کنید؟ نه نمیخوام! ، من دوس دارم چیزایی که همیشه منو خوشحال نگه میداره یادم بمونه...

 

 

 

10) اگه الان قدرت اینو داشتید که بعضی آدمارو از زندگی حذف کنید اینکارو میکردید؟ قدرتشو دارم و واقعا دارم کسایی که برام ارزش قائل نیستن رو حذف میکنم ، چون اینجور ادما لیاقت عشقتو ندارن :) 

 

 

 

11) با یک پیشنهاد صد میلیون دلاری رو به رو هستید ، در برار شما ده تا هفت تیر قرار داره که فقط یکی از اونها پره . باید یکی از هفت تیر ها را بردارید ، به طرف پیشونی تون هدف گیری کنید و ماشه را بچکونید! اگه جان سالم به در ببرید ، شما یک میلیونرید . این کارو انجام میدید؟ عمرا :| ، جونمو بیشتر از مال دنیا دوست دارم ، لااقل اگر نمیرم میتونم همون پولو یه جور دیگه بدست بیارم :) 

 

 

خب همینا بود ^-^ 

 

 

عالیییییییییییی
بود چالشتتتتتتتتتتتتت
✌✌😍😍😍😍
عالییییییییییییییی
ممنون شرکت کردیییییییییییییی

دوست دارم از اینا :)))) 

نمیترسم واقعا ^-^ 

خواهش میکنم :) 🖤

❤❤
منمممم
😘

خیلی خوبه😂😂😂

ولی نمیدونم چرا بر میگردن میگن اینایی که از اینجور فیلما و داستانا نمیترسن مشکل روانی دارن :///

شنیدی؟ 

خیلی😂😂😂
اگع اینجوری باشه من الان سادیسم دارم😑

1) اگر مجبور بودید شخصیت اصلی یه فیلم ترسناک باشید کدوم رو انتخاب میکردید ؟

هیچکدوم:/

 

2) ترجیح میدید یه شب تو تیمارستان بمونید یا یه خونه ی تسخیر شده ؟

خونه تسخیر شده

 

3)فکر کنید همین الان توی گوشتون این صدارو بشنوید :تا 10 ثانیه ی دیگر سرور برای همیشه خاموش میشود برای اینکه در این مدت نقش انسان را بازی کردید متشکریم 

*)چیکار میکنید ؟

کار خاصی نمیکنم فقط خوشحال میشم:)

*)از چی پشیمون میشید ؟

ازین که از فرصت هام درست استفاده نکردم

 

4)به جن و روح اعتقاد داری؟

یس

 

5)چه فیلم ترسناکی رو آرزو میکنی واقعی نباشه؟

هیچکدوم

 

6) دوست داری چطوری بمیری؟

فرقی نمیکنه فقط بدون درد باشه

 

7)اگه یه عینک داشتی که میتونستی ذات آدما رو ببینی، اولین نفری که میدیدی کی بود؟

دوستام

 

8) مرگ چه رنگیه؟

مشکی

 

9) اگه بتونید یک سال با تمام خوشی و لذت زندگی کنید ولی بعد از یک سال چیزی یادتون نیاد حاضرید اون یک سال رو تجربه کنید؟

یس

 

10) اگه الان قدرت اینو داشتید که بعضی آدمارو از زندگی حذف کنید اینکارو میکردید؟

یس

 

11) با یک پیشنهاد صد میلیون دلاری رو به رو هستید ، در برار شما ده تا هفت تیر قرار داره که فقط یکی از اونها پره . باید یکی از هفت تیر ها را بردارید ، به طرف پیشونی تون هدف گیری کنید و ماشه را بچکونید! اگه جان سالم به در ببرید ، شما یک میلیونرید . این کارو انجام میدید؟

نه:/

 

مرسیییی که شرکت کردییییییییی😍😍😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan