🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

welcome

سلام

توی این وب قرار همه چی قرار بگیره 

عکس های عجیب ...خونه های جن زده ...فیلم ترسناک ...روش های احضار روح ....چالش 

دیپ وب ... دارک وب ....رد روم 

درخواستی هم قبول میکنیم 

لطفا به هشدارم توجه کنید اگر کوچک ترین ترسی نسبت به این چیزا دارید خارج شید 

ما هیچ مسئولیتی رو قبول نمیکنیم

این وب برای افرادیست که دنبال ترس میگردن 

نه ترس دنبال اونا :)

خوشومدید به وب ترس 

خوشحالم که اینجارو پیدا کردبد

^^لطفا این وبلاگ را شب دوره نکنید ^^

.

.

.

.

.

😈شب آرومی رو براتون آرزومندم😈

ایول..حالا شد

خوبه قالب؟
یه بار میشه پستتو پاک کنی
؟
از اول شروع کنیم؟

زهرااا

چرا پست اولتو پاکیدی؟😐

نمیدونم 
😂

چیزای ترسناک دوست

ایولللل 

یسسس..

عاره بپاک از همون اول با چیزای ترسناک تر..

آفرین
 :)

😐😂😂😂

😂😂

چرا شورو نمیکنین من ترسناک خیلییی میدوست و البته میترس ولی دوس دارم دیگه

کرم دارم 

لطفا پست بزارین

چشم
😂😂
از فردا انشالله

میسی خیلییی 

عین خودمی به کامنتا زود جواب میدی

آرهههههههه من خیلی کامنت دوست سریعم جواب میدم
الانم داداشم اومده بود برای همین زدم بیرون :(

اوک

داداش ها هم خوبن هم بد قالبتو میدوست خلییییییی

ممنوننننننننننن
😂😂😂😂😍😍😍
سرش پدرم درومد
راستی من زهرام خوشبختم :)

اوا یادم رفت بگم

تیلدام ۱۳ سالمه 

منم خوشبختم😘😘😘

من دوباره داداشم اومد😁
😍
يكشنبه ۲۸ دی ۹۹ , ۱۸:۱۴ |: ρσκɛя ƨα∂ιƨм

واو منم عاشق چیز میزای ترسناکم *-*

البته از وبم‌معلومه :|

چقد هم عالی..پس به جای خیلی خوبی اومدی..

خیلی خب باشه تو بزار ...

پست من خودم فردا میزارم اوکی..

اوکی 
فقط میتونی یه ذره بیشتر توش عکس بزاری 
منم چند تا از اینا دارم اگر اجازه بدی اضافه کنم 

اینجااا چه جهنمیههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این جه عکسیهههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قلبممم اومددد توووو دهنمممممممممممم اخهههههههههه یکممم به فففففففکرررررررررر ما باششششششششششششششش((تازه فهمیدم وب شخصی زدی:/ و خب دیگه هم اینجا برنمیگردم.. بای😂😂)

فوتوشاپه تو فیلمش این صحنه نبود 
😂😂😂😂😂😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan