🔱horror land🔱

If you want to be scared, go out

معرفی (Ed and Lorraine Warren)

Lorraine Warren.jpg

ادوارد و لورین وارن، یکی از بزگترین زوج های محقق در زمینه عموم ماورایی

در تاریخ شناسایی مسائل ماورالطبیعه زوجی وجود دارند که با هیچ کس دیگری قابل مقایسه نیستند، این دو نفر تمام عمر و انرژی خود را وقف شناسایی و بررسی مسائلی که مربوط به روح، جن و مسائل مرتبط میشود کردند نام انها اِد و لورین وارن میباشد، بسیاری از موضوعات فیلم سازی امروزی همگی حاصل کارهای این دو نفر است و هرچند تا به امروز ان طور که باید به کارهای انها ارزش داده نشده است اما به نظر میرسد قسمت بزرگی از تئوری ها و داستان های این زوج واقعیت دارند...
اِد لورین متولد 7 سپتامبر 1927 بود که در سال 2006 و سن 79 سالگی از دنیا رفت، لورین اما همچنان در قید حیات است و در حال طی کردن 88 سالگی خود است این زوج در اواسط دهه ی 60 مدعی شدند که میتوانند مسائلی که علم قادر به پاسخگویی به انها نیست و به نحوی ماورالطببیعه هستند را حل کنند، در ان زمان چندمورد از پرونده هایی که انها در حل انها شرکت داشتند به دیدگاه انظار عمومی رسید و به حدی مردم به انها علاقه مند شدند که این زوج تبدیل به افرادی محبوب و مشهور شدند.
اِد که بازنشسته ی نیروی دریایی امریکا بود یک پدیده شناس خود اموخته بود که همسرش را نیز در این راه یاری داده بود، هر دو انها نویسندگانی ماهر بودند و مطالب بسیار جالبی از پرونده های خود ثبت نموده اند که تعدادی از انها به شکل کتاب نیز به چاپ رسید.
معروف ترین پرونده های این زوج شامل ویلای وحشت امیتیلی ، عروسک انابل و احضار روح مخوف ویلی میشود، این زوج در کل چیزی نزدیک به 10 هزار پرونده از این دست را مورد بررسی قرار دادند که بسیاری از انها امروزه نیز توضیح منطقی ندارند.

وارن ها در کل 6 کتاب در مورد پرونده های خود منتشر کردند که تعدادی از انها بسیار معروف شدند و هستند و تا حدودی به عنوان مرجع از انها استفاده میشود، یکی از مهم ترین نکات لورن ها استفاده از علوم مدرن برای حل پرونده هایشان بود مثلا در حل پرونده ی ویلای وحشت امیتیلی چیزی بیش از 150 عکس با کیفیت مناسب وجود دارد که البته به علت جلب شدن توسط پلیس تا به امروز تعداد کمی از انها منتشر و دیده شده است.
با وجود تمام مدارک و شواهدی که این زوج ارائه دادند بسیاری نیز انها را دروغ گو و داستان سرا میدانند که تنها قصد داشتند پولی به دست اورند، سال هاست میان طرفداران این دو نوع تفکر بحث های فراوانی وجود دارد اما حقیقت هرچه که باشد اِد و لورین وارن موفق شدند افرادی را از مرگ نجات دهند.

ممنان*-*

 کتاباشون ترجمه شده؟

خواهش..
نمیدونم فک کنم شده باشه..

من فعلن یه معرفی ازشون گذاشتم..بعد پرونده هاشونم میزارم..اگه خودمم تونستم یه بخش از کتابهاشون که  ترجمه نشده باشه رو ترجمه میکنم و بعد میزارم..

*-*

کتاباشون ترجمه شده باشه از شدت خوشی خودمو از پنجره پرت میکنم بیرون •-•

 

یااااااا..
ینی اینقد دوس داری راجبشون بخونی؟!!

ارههههههه بدجور 

اهم یه خبر خوب فقط شوکه نشی..
یه ندایی بهم رسیده که یکی از کتاباشون ترجمه شده..

عرررررررررررر چوفد باخال بودشششششش *-*!!!!!!! 

مرسی..
یه معرفی کردم..
و ازین به بعدم راجب پرونده هاشون میزارم..

هولاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ^^💛✨

بهلهههههههههه...

وزجبدفیحتس یمطتزیجتس وقمبحزدینافیمنقفو

هوففففف اروم باششششش

برم اون پنجره رو ببندم 

واییییییی *------*

اروم باش اروم..به خودت مسلط باش عزیزم..خخ

یااااااا من اینارو انقد دوس دارممممممم

سر همون ک بعضیا میگن اینا بخاطر پول اینجوری کردن چمدبار گیس و گیس کشی داشتم=-=...

یاااا بدگرلی حتمنه حتمن پرونده هاشونو بزاریااااا عررررر💜💜💜💜

چقد خوب..
باشه عزیزم حتمن میزارم..

بعدا میخونمش😂❤

اوکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بچم رو بغل کردم و توی تختش گذاشتم که بهم گفت: "بابایی زیر تخت رو نگاه کن هیولا نباشه" منم واسه اینکه آرومش کنم زیر تخت رو نگاه کردم. زیر تخت بچم رو دیدم که بهم گفت: "بابایی یکی رو تخت منه"...

هشدار :
اگر میترسید وارد این وب نشوید😈
Designed By Erfan Powered by Bayan